۴ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سنندج افتتاح شد

در ششمین روز هفته دولت ۴ پروژه آبرسانی به روستا‌های توریور، چنو، صادق آباد و فطره زمین شهرستان سنندج با با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

۴ پروژه آبرسانی به روستا‌های توریور، چنو، صادق آباد و فطره زمین با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان سنندج با هدف تأمین آب جمعیت مجموع ۱۳۶۰ نفری این ۴ روستا و با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریا به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی به روستای توریور بخش سیروان برای جمعیت ۷۶۷ نفر با ۸ کیلومتر شبکه توزیع آب، نصب ۳۶۰ ست انشعاب و با هزینه ۲۷.۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

در روستای صادق آباد بخش حسین آباد سنندج، آبرسانی برای جمعیت ۲۹۸ نفری این روستا با اجرای ۴ کیلومتر شبکه توزیع، ۲ کیلومتر خط انتقال، ساخت یک باب مخزن، بهسازی ۲ دهنه چشمه و با هزینه ۲۰.۲ میلیارد ریال انجام شده است.

تأمین آب روستای چنو بخش مرکزی سنندج نیز با ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۳ کیلومتر خط انتقال، احداث یک باب مخزن و بهسازی ۲ دهنه چشمه با هزینه ۱۷.۴ میلیارد ریال برای جمعیت ۱۸۵ نفری این روستا انجام شده است.

پروژه آبرسانی به روستای فطره زمین بخش کلاترزان برای جمعیت ۱۱۰ نفر با یک کیلومتر شبکه توزیع و ۸۰۰ متر خط انتقال، احداث یک باب مخزن و حفر یک حلقه چاه با هزینه ۱.۳ میلیارد ریال اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.