افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی در فهرج

امروز به مناسبت هفته دولت، ۶ طرح عمرانی در بخش مرکزی به بهره برداری رسید و ۲ طرح عمرانی در شهر فهرج کلنگ زنی شد.

 امروز با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، سعیدنیا فرماندار و جمعی از مسئولان، ۶ طرح عمرانی در بخش مرکزی به بهره برداری رسید و ۲ طرح عمرانی نیز در شهر فهرج  کلنگ زنی شد.

حسین سعید نیا، فرماندار شهرستان فهرج گفت: آسفالت ۱۰ هزار متر مربع از معابر روستای هاشم آباد بخش مرکزی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید که هزینه آن از محل اعتبارات ملی و قیر مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن تامین شده است.

او افزود: پروژه برق رسانی طرح ملی مسکن روستای دهنو بهزادی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال و با نصب ۲ دستگاه ترانس، ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف از محل اعتبارات ملی کلنگ زنی شد.

فرماندار فهرج با اشاره به کلنگ زنی اولین کارخانه آسفالت بخش خصوصی در شهرستان فهرج، بیان داشت: عملیات اجرایی این کارخانه با هزینه ۲۵ میلیارد آغاز شد که ۱۰ میلیارد تومان آن سهم آورده سرمایه گذار و ۱۵ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات است.

 طیبی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: طرح درجه بندی و بسته بندی خرما با ظرفیت هزار تن و با اعتبار۵ میلیارد تومان در روستای الله آباد به بهره برداری رسید.

او افزود: از این اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی سهم  آورده سرمایه گذار است.

حسین سعیدنیا رییس شورای ورزش شهرستان فهرج با اشاره به افتتاح زمین چمن ورزشی زنده یاد حاج محمد کریم در روستای جهان آباد بالا بخش مرکزی فهرج، گفت: پروژه مذکور با متراژ هزار و ۱۲۵ متر و با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

مهدی محمدزاده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به هزینه کرد ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی طرح گفت: از این مبلغ، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و مبلغ ۶۰۰ تومان از سوی صنایع خودروسازی کرمان هزینه شده است.

حسن فهرجی، شهردار شهر فهرج  نیز با اشاره به بهره برداری از طرح گاز رسانی به کارخانه آسفالت شهرداری شهر فهرج  طی امروز، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که هزینه اعتبار این طرح از سوی شهرداری شهر فهرج تامین شده است.

 امروز یک کارگاه تولید زغال فشرده در روستای امیریه با هزینه ۵ میلیارد ریال که  هزینه آن از سوی صندوق کارآفرینی امید شهرستان تامین شده بود، به بهره برداری رسید.

همچنین امروز  ۴ هزار و ۶۰۰ مین واحد مسکونی در روستای جهان آباد فهرج که از محل تسهیلات بهسازی احداث شده بود به بهره برداری رسید.

برچسب ها: کلنگ زنی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.