کمبود کادر قضایی و اداری در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر نظارت ستادی معاونت راهبردی قوه قضاییه به کرمان گفت: کرمان با کمبود فضای اداری و منابع انسانی مواجه است.

حسین نجفی مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضاییه به همراه جمعی از کارشناسان این معاونت و نمایندگانی از سایر معاونت‌ها، مراکز و سازمان‌های تابعه به استان کرمان سفر کردند.

 در ابتدای این سفر، نشست مشترکی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، مقامات عالی قضایی استان همچنین هیئت اعزامی نظارت و ارزیابی ستاد برگزار شد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی عملکرد سازمانی معاونت راهبردی قوه قضاییه در این نشست گفت: هدف از سفر هیئت اعزامی به استان کرمان، شناسایی ظرفیت‌ها، نقاط قوت و کمبود‌ها در دستگاه قضایی استان و ارائه آن به رئیس قوه قضاییه است.

حسین نجفی بر حفظ و تکریم جایگاه پرسنل دستگاه قضایی و همچنین تکریم مراجعان به دستگاه قضایی تاکید کرد و اظهار داشت: هدف سند تحول دستیابی به عدالت و رضایت و افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به قوه قضاییه و نظام است.

او بر برنامه محوری و هدفمند بودن فعالیت‌ها در دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: تمامی اقدامات در قوه قضاییه بایستی حول محور سند تحول و تعالی قضایی شکل گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز با بیان اینکه کرمان با کمبود کادر قضایی و اداری مواجه است، گفت: بیش از ۴۸درصد پست‌های قضایی و اداری در دادگستری استان کرمان بلاتصدی است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای قضایی استان کرمان که با حضور تیم نظارت ستادی معاونت راهبردی قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات دستگاه قضایی استان کرمان، کمبود فضای اداری و فیزیکی است که بایستی قوه قضاییه نگاه ویژه تری به پهناورترین استان کشور داشته باشد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ابراز امیدواری کرد، در سفر آتی رئیس قوه قضاییه به استان کرمان برخی از مشکلات و کمبود‌های دستگاه قضایی استان مرتفع شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار