تقویت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای فارس با مشارکت رسانه ملی

تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای میان استانداری فارس، شهرداری شیراز و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به‌منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای به امضا رسید.

استاندار فارس در جریان سفر به تهران با رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دیدار و تفاهم‌نامه سه جانبه سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری شیراز به امضا رسید.

در جریان این دیدار یک تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بین سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری شیراز با موضوع تقویت و گسترش همکاری‌های متقابل برای پیشبرد اهداف مشترک در استان فارس به امضای طرفین رسید.

این تفاهم‌نامه در چهار محور همکاری شامل تقویت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در استان با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک، حفظ و ارتقای کمی و کیفی جایگاه صدا و سیمای فارس در سطح استانی و ملی با حمایت معنوی و مادی طرفین، توجه بیش از پیش به ظرفیت‌های دینی، علمی، تاریخی، فرهنگی و هنری استان فارس در رسانه ملی و همکاری شایسته در پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌های طرفین در راستای خدمت به مخاطبین هدف به امضا رسید.

همچنین مقرر شد سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در قالب تفاهم‌نامه مشترک در اجرای بخشی از پروژه‌های عمرانی به ویژه تکمیل بزرگراه سردار سلیمانی مشارکت داشته باشند.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی امروز، ۸ شهریورماه در این دیدار ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: مدیریت این حادثه تروریستی بسیار هوشمندانه بود و مجموعه مدیریت ارشد استان به ویژه شخص استاندار فارس در اطلاع‌رسانی و مدیریت افکار عمومی با همراهی مجموعه صدا و سیمای استان بسیار خوب عمل کردند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز فارس در اطلاع‌رسانی در خصوص حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: در جریان اطلاع‌رسانی این حادثه با همکاری صدا و سیما و سایر رسانه‌ها خیلی خوب و متفاوت اقدام شد و این عملکرد ابتکار عمل را از دشمن گرفت و دهان آن‌ها را در انحراف افکار عمومی و دروغ‌پردازی در خصوص این حادثه بست.

او تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان سخنگو و مدافع نظام عمل می‌کند و امیدواریم ما هم در استان بتوانیم به سهم خودمان کمک کنیم که این مجموعه بتواند بهتر به وظایف خود عمل کند.

ایمانیه ادامه داد: مسائل بسیاری در استان وجود دارد و به عنوان مسئول ارشد اجرایی استان مکلف هستیم که مشکلات تمام مجموعه‌ها را حل کنیم. آنچه که در توان مدیریت استان است را به میدان آورده و مشکلات صدا و سیما را نیز مرتفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار