برگزاری اردوی جهادی ـ درمانی در روستای فخرآبادِ سیرجان

اردوی جهادی ـ درمانی دانشکده علوم پزشکی سیرجان به مناسبت هفته دولت در روستای فخرآباد برپا و خدمات رایگان به بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی این منطقه ارائه شد.

 این اردو با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت بهداشتی، روابط عمومی دانشکده، اورژانس پیش بیمارستانی وفوریت‌های پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج کارکنان دانشکده و همکاری دهیاری و شورای روستای فخرآباد برگزارشد.

 علی رضوی نسب، رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان با بیان اینکه برگزاری اردو‌های جهادی سبب ارتقای سلامت مردم در مناطق کم برخوردار می‌شود به اهمیت اردو‌های جهادی و استمرار آن پرداخت و گفت: اردو‌های جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار ضروری است و همکاران ما در دانشکده در همین زمینه تلاش کردند که علاوه‌بر خدمات‌رسانی‌های مختلف در طول سال، در هر فصل اردوی جهادی متشکل از تیم‌های مختلف درمانی برای ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار شهرستان آمادگی داشته باشد.

او افزود: دندانپزشکی، ویزیت رایگان به همت پزشکان متخصص اطفال، چشم، قلب و عروق، زنان، مامایی، متخصص داخلی و پزشک عمومی، غربالگری فشارخون و قندخون، اندازه گیری BMI، توزیع پمفلت، مشاوره‌های روان‌شناسی و سلامت و جوانی جمعیت از جمله این خدمات بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار