بهره‌مندی ۸۷۲ روستای سیستان و بلوچستان از نعمت برق

به مناسبت هفته دولت ۸۷۲ روستای استان سیستان و بلوچستان از نعمت برق پایدار بهره‌مند شدند.


محمد رئیسی  اظهار داشت: با افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶۷ پروژه توزیع برق در استان سیستان و بلوچستان، ۸۷۲ روستای این منطقه از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند و عملیات اجرایی پروژه‌های توزیع برق در ۶۷۷ روستای دیگر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵۵ پروژه توزیع برق با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۱۲ پروژه با اعتبار ۳۳۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این تعداد پروژه ۶۱ هزار و ۷۵۹ خانوار سیستان و بلوچستانی از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شده و با آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های توزیع برق، ۶۶ هزار و ۲۱۱ خانوار دیگر این استان به‌زودی از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۵۶ پروژه توسعه شبکه، ۸۴ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی، ۱۰ پروژه برق‌رسانی و پنج پروژه روشنایی شهری و روستایی در هفته دولت در این استان بهره‌برداری شد.

وی به حجم عملیات پروژه‌های افتتاح شده اشاره کرد و افزود: ۱۸۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۷۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳۱۳ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم تجهیزات احداث شده پروژه‌های افتتاحیه است.

رئیسی در ادامه به پروژه‌های کلنگ‌زنی شده این شرکت در هفته دولت اشاره کرد و عنوان کرد: عملیات اجرایی ۱۱۲ پروژه توزیع برق در بخش‌های توسعه، برق‌رسانی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در هفته دولت آغاز شد.

وی به حجم عملیاتی پروژه‌های کلنگ‌زنی اشاره کرد و گفت: ۱۰۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۲۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۳۹۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم در نظر گرفته شده برای اجرای این تعداد پروژه است.

برچسب ها: هفته دولت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار