۱۰۳ طرح عمرانی در بخش مرکزی مهرستان به بهره برداری رسید

بخشدار مرکزی مهرستان از افتتاح ۱۰۳ پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی و صنعتی در بخش مرکزی در هفته دولت خبرداد.

اسحاق هاشمزهی گفت: این پروژه‌ها شامل پنج واحد گلخانه خانگی با اعتبار یک میلیارد تومان،۲ واحد مرغداری با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، ۳۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با اعتبارسه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، احداث منبع ۳۰ متر مکعبی در روستای منظوری با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان، بهسازی چشمه انتقال آب با لوله روستای گیتوک با اعتبار ۶۰میلیون تومان، ۴۶واحد نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۳میلیارد تومان، بهره برداری ازاجرای طرح هادی روستای هیزآباد بالا در سطح ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی از مخمترین طرح‌های هفته دولت این بخش شهرستان مهرستان را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ زنی اجرای طرح هادی سه روستا با اعتباری۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات بند ز (قیریارانه ای) درقالب تفاهم نامه مشترک با دهیاری‌ها. جدول گذاری و پیاده روسازی معابر روستا‌های، هیزاباد، چشمه رستم، مولتان، قادراباد به طول یازده هزار متر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، و برق رسانی با نیروگاه خورشیدی به روستای پیرچاه و آبرسانی به مناطق عشایری سوراپ و بازار حسین با اعتباری ۷۵۰ میلیون تومان، احداث دو پارک در روستا‌های دیهی و کهن مگار با اعتباری ۳۰۰ میلیون تومان، چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۲ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی شرکت توزیع از طرح‌های افتتاح شده و کلنگ زنی شده این بخش مهرستان را تشکیل می‌دهند.

بخشدار مرکزی مهرستان افزود: برگزاری جلسات با حضور مردم و مسئولان به خصوص برپایی میزخدمت در محل‌های اقامه نمازجمعه از دیگر برنامه‌های محوری هفته دولت در مناطق روستایی بخش مرکزی در این ایام بود.

هاشمزهی گفت، یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، موضوع اطلاع رسانی و ارائه خدمات نظام و انقلاب اسلامی به مردم است.

وی از پیگیری مسائل و مطالبات مردم در مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان در یکسال گذشته با همکاری مسئولان خبر داد و بیان کرد: یکی از مشکلات مناطق روستایی و عشایری موضوع کم آبی و تنش آبی است که در این خصوص توسط بخشداری و با همکاری ادارات مرتبط و خیرین موضوع پیگیری شده و در طول یکسال گذشته آبرسانی به ۱۵ منطقه عشایری انجام گرفته است و تا پایان سال جاری هم ده منطقه عشایری آبرسانی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار