پیام تسلیت رئیس رسانه ملی ؛

درگذشت پورصمدی، خبری تلخ بود

در پی درگذشت مرتضی پورصمدی، فیلمبردار هنرمند کشورمان، دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی فقدان وی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

«انالله و اناالیه راجعون
درگذشت مرتضی پورصمدی، همکار قدیمی رسانه ملی و فیلمبردار پرسابقه کشورمان، خبری تلخ بود. مخاطبان آثار نمایشی نما‌های ماندگار و قاب‌های دیدنی مرحوم پورصمدی را در سریال‌هایی مانند مدار صفر درجه، حیرانی و مزد ترس دیده اند. درگذشت این چهره هنری را به خانواده، دوستان، همکاران و هنردوستان تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی مسالت می‌نمایم.
پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما»

مرتضی پورصمدی مستندساز و فیلمبردار سینما و تلویزیون، متولد ۱۳۳۱ از همدان و فارغ‌التحصیل رشته فیلم‌برداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود. آن مرحوم از سال۵۰ وارد تلویزیون شده و فعالیت خود را با مرکز کرمانشاه آغاز کرد. سال ۶۰ به تهران آمد و تا سال ۷۵ در سازمان صداوسیما به کارش ادامه داد. او فیلمبردار سریال‌هایی مانند «مزد ترس»، «مدار صفر درجه» و «حیرانی» و فیلم‌هایی مثل «گیلانه»، «دایره زنگی»، «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند»، «هویت»، «یک گزارش واقعی» و... بود. او این روز‌ها در حال تصویربرداری سریال «گناه یک فرشته» بود که از میان ما رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار