آذربایجان‌غربی؛ نماد اتحاد اقوام و مذاهب

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آذربایجان‌غربی نماد اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب در جهان است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش گرامیداشت پیشمرگان کرد مسلمان که به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار شد با بیان اینکه آذربایجان‌غربی نماد اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب در جهان است افزود: مردم غیور این استان سالیان سال در کنار هم از انقلاب و مرزهای کشور دفاع کرده اند.

سردار حسین معروفی با بیان اینکه عقبه مردم این خطه از کشورمان نشان از آزادی و ایثار در دوران های مختلف بوده و به عنوان الگوی اتحاد در سطح جهان مطرح است ادامه داد: امروزه انشقاق مذهبی و قومیتی جزء اصلی ترین ترفندهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که البته با هوشمندی ملت راه به جایی نمی برد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وحدت و تقریب جزء ضروریات جامعه اسلامی بوده که حاصل آن جز قدرت، امنیت و اقتدار نخواهد بود.

سردار معروفی مراسم یاد و خاطره شهیدان را جزء فتوحات اسلامی عنوان کرد و افزود: قدرت بازدارندگی را شهیدان و فرهنگ شهادت به این نظام بخشیده و ملتی که از مرگ نترسد، به همه موفقیت های معنوی خواهد رسید.

وی با اشاره به محبوبیت سردار قاسم سلیمانی در میان شیعه و سنی گفت: سردار سلیمانی فرزند و پرورش یافته این نظام بود که تشییع جنازه وی نشان داد انقلاب و آرمان های آن زنده و پایدار است.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این همایش با بیان اینکه خانواده شهدا بر گردن نظام و مسوولان حق دارند و ما موظف هستیم در حد توان خود از آنها قدردانی و حمایت شود اظهار کرد: اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی به برکت خون شهیدان است و هرگز اجازه نخواهیم داد که یاد و خاطره شهدا فراموش شود.

حسن عباسی  تاکید کرد: حال که دشمنان سلاح جنگی خود را علیه ما عوض کرده بر ماست که با بصیرت و آگاهی خویش همواره توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم گفت: سرداران و فرماندهان نظام ما هیچ گونه وابستگی به مقام و درجه دنیوی ندارند و جان خود را برای وطن فدا می کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: در دوره ای که هیچ کشوری جرات تهدید آمریکا را نداشت، فرماندهان ما به پایگاه عین الاسد آمریکا حمله کردند.

وی با بیان اینکه دوران مقدس روحیه جهادی و مقاومت مردم را به دنیا نشان داد، اضافه کرد: با تلاش و همت دانشمندان داخلی و با رهبری مقام معظم رهبری امروزه در عرصه های مختلف جهانی جزء کشورهای سرآمد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.