شهدا ترجمان حقیقی صلابت هستند+فیلم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهدا ترجمان حقیقی صلابت، استواری، ایمان و دلدادگی شهیدان به مکتب اسلام هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر ۲۳ شهید تازه تفحص شده در کیله سردشت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در آیین ورود و تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در مرز کیله سردشت گفت: پیام این حضور، شکست دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در این خطه از میهن اسلامی است.

سردار سیدمحمد باقرزاده افزود: پیکر‌های مطهر شهدایی که امروز از مرز کیله سردشت وارد میهن شدند، روز‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه به شهادت رسیده بودند.

وی اضافه کرد: بخش اعظمی از این شهیدان، از اعضای ستون معروف بانه - سردشت بودند که به فرماندهی شهید صیاد شیرازی در منطقه حضور داشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: این شهیدان شامل شهدای عملیات‌های نصر ۷ در سال ۶۲ در ارتفاعات دوپازا و تک پایانی دشمن در روز‌های پایانی جنگ در سال ۶۷ و تعدادی از شهیدان در منطقه دارساوین و همچنین در داخل عراق در منطقه دربندی خان هستند.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه این شهدا ترجمان حقیقی صلابت، استواری، ایمان و دلدادگی شهیدان به مکتب نورانی و مترقی اسلام هستند، گفت: امروز برادران شیعه و سنی در کنار هم به استقبال پیکر مطهر آنان آمده اند که این حضور پیام ویژه‌ای به دشمن دارد و آن این است که این صف جدا نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امروز دشمن، بیش از هر زمان دیگری برای تفرقه شیعه و سنی همواره تلاش می‌کند اما غافل از آنکه، پرچم جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و با حضور شیعیان و اهل سنت برافراشته است و این همان چیزی است که دشمنان نمی‌خواستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص روند تفحص پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تلاش‌های کمیته در همه مناطق عملیاتی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.