ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین

رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین و روان در لاین شمالی آزادراه‌های این استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک موجود به علت تعطیلات پیش رو بوده و تمهیدات لازم برای کنترل راه‌های ارتباطی استان تا زمان بازگشت مسافران، به ویژه زائران حرم حسینی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین حجم ترافیک آزادراه قزوین - کرج، محدوده شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ اعلام کرد و یادآور شد: از همه رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های ارتباطی استان را دارند تقاضامندیم تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت در طول مسیر خودداری کرده و با حفظ خونسردی به مسیر خود ادامه دهند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود شدن جاده چالوس، بخش عمده‌ای از حجم ترافیکی آن مسیر به استان‌های همجوار، از جمله قزوین سرریز شده که به همین علت رانندگانی که در حوزه استحفاظی این استان تردد می‌کنند با رعایت نکات ایمنی سعی کنند سفر خاطره انگیزی را برای خود و همراهانشان داشته باشند.

به گفته این مسئول انتظامی، تمامی نیرو‌های پلیس راه تا پایان تعطیلات در وضعیت آماده باش ۱۰۰ درصد قرار دارند و بیش از ۴۰ تیم گشت در سطح راه‌های استان مستقر هستند.

رییس پلیس راه استان قزوین به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه زائران در این مراسم از حاشیه جاده‌ها عبور می‌کنند، از رانندگان تقاضا داریم در طول برگزاری این مراسم، به ویژه در اقبالیه، بویین زهرا، ناصرآباد و کورانه رعایت حال این عزیزان را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.