راهپیمایی جاماندگان اربعین در زاهدان برگزار می‌شود

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی و اجتماع لشکر امام حسین(ع) روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه از محل گلزار مطهر شهدای زاهدان تا آستان مقدس کهف الشهدا محله ابوذر برگزار می‌شود.

رضا شریفی  در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی پیرامون پیاده‌روی جاماندگان اربعین در زاهدان که در محل مسجد ابوذر برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه حرکت عظیم امت اسلامی در قالب همایش جهانی اربعین حسینی با دو متغیر ویژه از جمله امنیت کامل و حضور خواهران و برادران اهل سنت در کنار خواهران و برادران شیعه در حال برگزاری است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی در مسیر پیاده‌روی اربعین یک مانور مشترک برای نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر بوده و هدف غایی از این حرکت عظیم نیز نشان دادن عظمت دین اسلام و انسجام و همدلی بین امت اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص میزبانی از زائران پاکستانی اربعین حسینی تصریح کرد: تاکنون با مشارکت بی‌نظیر مردمی توانسته‌ایم با تمام توان به نحو مطلوب و شایسته از زائران پاکستانی استقبال کنیم.

شریفی ادامه داد: پیاده‌روی اربعین یک مراسم کاملاً مردمی است که در ذیل آن کمیته‌های تخصصی برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه نقش مشارکتی مردم در برگزاری پیاده‌روی اربعین و همچنین جاماندگان افزایش پیدا کند، ماندگاری این حرکت عظیم بیشتر و موثرتر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که این یکدلی و اخوت بین مردم استان در سالیان متمادی توانسته توطئه‌های دشمنان را به خودشان برگرداند.

وی خاطرنشان کرد: جاماندگان اربعین حسینی زاهدان، می‌توانند، برای ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و اجتماع لشکر امام حسین (ع) که از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 15 شهریورماه از محل گلزار مطهر شهدای زاهدان تا آستان مقدس کهف الشهدا محله ابوذر برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

شریفی افزود: همچنین موکب‌‌های مختلف مردمی در مسیر پیاده روی برپا شده که پذیرای عزاداران و شرکت‌کنندگان در این برنامه خواهند بود.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار