انسجام و همدلی ارمغان دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم این استان به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت، بر لزوم بهره گیری از این فرصت ارزشمند تاکید کرد .

  رضا شریفی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: امیدواریم خروجی این مهم انسجام و همدلی هرچه بیشتر در استان باشد.
 

شریفی افزود:خوشبختانه با درخواست های مردمی مکرر و پیگیری های به عمل آمده از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مقرر شد؛ تا روز دوشنبه هفته آینده دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب انجام شود.

وی دیدار با رهبر معظم انقلاب را از الطاف الهی دانست و افزود: نمایندگان شایسته سیستان و بلوچستان از اقشار مختلف در این دیدار حاضر خواهند بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ائمه شیعه و سنی، موکب داران، علما، معتمدان و نمایندگانی از همه اقشار از جمله دانشجویان و اصناف نیز در این دیدار حاضر خواهد بود.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) ادامه داد: انسجام امت واحده در پرشور کردن راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بسیار پررنگ تر از سال‌های گذشته است.

شریفی افزود: خوشبختانه تصمیمات خوبی برای جانمایی زائرسراهای جدید و تسهیل خدمات رسانی به زوار پاکستانی اربعین اتخاذ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار