ضربۀ اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات

سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای مشترک از ضربه جدی به شبکه سازماندهی اغتشاشات خبر دادند.

سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه‌ای مشترک درباره ضربه یک شبکه سازماندهی اغتشاشات اطلاع رسانی کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند با پیگیری‌های اطلاعاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تعدادی از اعضای یک شبکه سازماندهی اغتشاشات، شناسایی و تحت ضربه قرار گرفتند.

اعضای این شبکه که با حمایت مالی وزارت امور خارجه آمریکا، هدایت موسسه خانه آزادی و موسسه خشونت پرهیزی برای دموکراسی و با مدیریت یکی از عناصر سیاسی خارج نشین، مشغول شبکه سازی زنان و برنامه ریزی برای نقش آفرینی در اغتشاشات بودند، با برگزاری دوره‌های مجازی و رایگان برای فعالان حوزه زنان و جامعه مدنی، عناصری از داخل و خارج از کشور را تحت آموزش قرار می‌دادند.

این موسسه که آخرین کارگاه آموزشی خود را در تیرماه سال جاری برای فعالان حوزه زنان در خارج از کشور، توسط یکی از خبرنگاران رسانه‌های معاند در دانشگاه امنیتی سواز انگلستان برگزار کرده بود، قصد داشته است طی دو روز ۱۶ و ۲۳ شهریورماه سال جاری، دوره‌ای محرمانه با حضور جمعی از فعالان مدنی و زنان و در بستر فضای مجازی برگزار کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، هدف از برگزاری این دوره ها، ایجاد آمادگی و ارائه دستور کار برای آشوبگران داخلی برای احیای فضای تنش و اغتشاش بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
من متوجه نمیشم، زمان انقلاب اسلامی هم مردم دیوارنویسی می‌کردند و سطل زباله آتش می‌زدند و شیشه بانک را می‌شکستند و به سمت سربازان حکومت شاهنشاهی سنگ پرتاب می‌کردند ولی اسمش را اعتراض و انقلاب گذاشتید حالا هم مردم نسبت به حاکمیت و وضعیت کشور اعتراض دارند و همان اقدامات را انجام می‌دهند ولی برچسب اغتشاش‌گر می‌زنید. خب اگر همین مردم خیلی مسالمت‌آمیز فقط در خیابان راه بروند و شعار دهند کسی به حرف آنها اهمیتی می‌دهد؟ خیر. می‌گویید برای تظاهرات نیاز به مجوز است مگر مردم زمان شاه از حکومت مجوز گرفتند که تظاهرات کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
دم اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات گرم ، خدا قوت ،ممنونیم از شما مدافعان امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
درودبرسپاه وسربازان‌گمنام‌خدایاورتون باشه انشاالله .نزاریدمثل سال‌قبل اغتشاشات ارامش مردم‌وجامعه راازبین ببره اینا الکی شعارزن زندگی ازادی سرمیدن بادین‌ومذهب ماکاردارن میخان اسلام رانابودکنن‌دشمن ائمه ومردم‌هستن این راسال قبل باآتش کشیدن قران وموکب های عزاداری واموال مردم‌نشون دادن اگه ایناراگرفتین رحم به این اراذل نکنید که ظلم‌درحق مردمه واسلامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
این گونه افراد که در تلاش برای ضربه به کرامت زنان ایرانی و آرامش کشور هستند باید دهنشان را سرویس کرد و اجازه تنفس به آشوبگران نداد و در صورت هر گونه تحرک در اولین زمان چنان باید در گوششان نواخت که حسابکار دستشان بیاید .
خواهشا پلیس را خلع صلاح به میدان آدمخواران نفرستید.
Canada
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
الحمدالله
معترضین نظام یک مشت کاسب پروژه بگیر
که پول .اقامت . جایزه بین‌المللی میگیرند
که وطن مان را ناامن کنند
اصلا دلسوز کسی نیستند فقط دلسوز جیب شون هستند
اگر پول قطع بشه
یک شبه انقلابی میشوند و بطرف نظام
ملت گول شون را نخورید
کفتار لاشخور در پوست گوسفند خودشان را بخوردتون میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
درود بر وحدت سپاه و وزارت اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : تمامی این اغواگریهای متجاهرانه هنجارشکنانه غربگرایانه ولنگارانه افسارگسیخته مختلطانه عریانانه برهنه گرایانه کشف حجابگرایانه همه و همه زیر سر برباندهای مافیایی خبیث جناح اصلاح طلبان غربگرایان منافقین است همین اصلاح طلبان غربگرایان منافقین جدیدا بیانیه صادر کردند در رسانه های شبکه خبری فضای مجازی که به اسم اتحادیه ایران اسلامی !!! و مخالفت کامل خود را با لایحه قانونی حجاب عفاف حیا که در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان گیر کرده و هنوز بیرون نیامده را اعلام کرده اند و چند ماده قانون اساسی کشور را هم که اصلا ربطی به این لایحه نداشته و ندارد را ربطش داده ند به این لایحه قانونی حجاب عفاف و گفتند مغایرت دارد با قانون اساسی ایران اسلامی!!! اصلاح طلبان در هنجارشکنی بقح شکنی متجاهران غربگرایان ولنگاران افسارگسیخته و بدعت گذاری در دین اسلام ناب محمدی ص ید طولایی دارند و هم دست براندازان سلطنت طلبان فاسدین لامذهبان غربگراهای موذی دروغگوی خیانتکار هستند آب به آسیاب دشمنان ایران اسلامی می ریزند و از اغتشاشگران براندازان نظام اسلامی ایران هم در بیانیه جدیدشان سراپا محکم حمایت کرده اند !!! مسولان مدیران مقامات عالیه مملکتی حکومتی امنیتی سربازان گمنام خوشنام امام زمان عج ایران اسلامی عزیزمان باید به هوش بگوش هوشیار بیدار باشند و بدانند در داخل ایران اسلامی عزیزمان چه کاری در آستین پرورانده اند به نام اصلاح طلبان و دارن از چه جناحی ضربات جبران ناپذیری می خورند تمامی این گرانی ها و تورهای افسارگسیخته فاسدانه هم همه از دولتهای قبلی این اصلاح طلبان به ارث دولت محترم کریمه سیزدهم رسیده است بروید بیانیه جدید اصلاح طلبان غربگرایان منافقین را که منتشر کرده اند را با دقت و تفکر و تعمق و خردورزی بصیرانه بخوانید تا پی به منافیت خبیثانه این حزب اصلاح طلبان غربگرایان منافقین ببرید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه مقتدرانه قدرتمندانه بازدارنده قاطعانه انقلابی عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
اشتباهی مثبت زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
ناشناس ۱۸/۲۹ : ده تا منفی بزن ، اصلا صد تا منفی بزن ، هزار تا ، صد هزار تا ، .... مگر اهمیتی داره ؟ اصلا تو و امثال تو کی هستین که منفی زدن و مثبتتون اهمیتی داشته باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : مرگ ننگ بر آمریکا متحدین ملعونینش انگلیس و صهیونیستها که باعث بانی نفاق دشمنی دو قطبی سازی مابین مومنین مسلمین در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بوده هستند تمامی این اغواگریها و اغتشاشگریها زیر سر این سلطنت طلبها و منافقین کوردلها تروریست حرامیان شیطان صفتان و جیره خوران دلاریشان است تمامی این بی حجابی ها برهنگریهای متجاهر هنجارشکنانه طلاقهای منفورانه غربگرایانه هدف قرار دادن فروپاشی خانواده های ایرانی بی ناموس کردن بی غیرت کردن مردان ایرانی و گرانیها و تورمها زیر سر بربایند مافیایی دلالان سلطنت طلبها و منافقین کوردلها تروریست نفوذی است . به امید اتحاد و انسجام یکپارچه بیش از پیش ملت ایران اسلامی عزیزمان . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
اشتباه منفی زدم
Switzerland
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
نتیجه سرکوب کردن تظاهرات میشه اغتشاشات
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
نتیجه ی عفو اغت ش ا ش گران میشه : فتنه ی مجدد
توبه ی گرگ مرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
راست میگی ؟ از کجا فهمیدی ؟ کجای دنیا اجازه میدن که یک عده ای جمع بشن و هرچی دلشون میخان بگن و از بالا تا پائین مملکت را به باد فحش و ناسزا و تهمت ببندند و افراد دیگه را هیجانی کنند و دعوت به آتیش زدن و کشتن و ... تحریک کنند و کسی هم جلوشون را نگیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
سالگرد اغتشاشات تبدیل شده به سالمرگ اغتشاشات.
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۹:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام ودرودخدابردلیرمردان این مرزبوم.امروزدشمنان ایران اسلامی مثل مرغ پرکنده هستندازهردری واردمیشوند.مایوس وسرافکنده هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
اگه راست می گید چرا جلوی رانت وفساد بخصوص در ایران خودرو و بانکها را نمی گیرید بلوف می زنید یعنی ما هم چیزی بارمان هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
با اینکه چیزی بارت نیست درست فهمیدی..
واقعا چیزی بارت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
دقیقا درست گفتی هیچی بارتون نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
اشتباهی خواندم
اما منفی زدم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام،ماشاءالله به سربازان گمنام امام زمان عجل الله خدا یارو یاورتان باشد ان شاءالله،والهی که خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
سپاس و تشکر از فرزندان ناب انقلاب اسلامی و سریازان گمنام امام رمان علیه السلام و لعنت خدا بر دشمنان امنیت و آسایش این کشور ، زمان آن رسیده که کسانی که در آبشخور کشور های متخلصم انگلیس جنایتکار و روباه صفت آمریکای جنایتکار که از عواقب حمایت این کار ها هم بی بهره نباشند و دود برنامه ریزی هایشان را بر چشمانشان برود و الا هر لحظه بایستی مناظر نمایش دروغین حمایت شعار دروغین زن زندگی باید باشیم
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۰۱:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
درودتان باد با غیرتهای وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، سربازان همیشه درسایه - هیچوقت به چشم نمیان ولی ستون های امنیت خاک پاک وطنم ایرانند، ننگ بر شماهایی که منفی دادید، حداقل شرف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
ایوول
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۴۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
‌خسته‌نباشین‌دلاورمردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
درود ب رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
درود بر سربازان گمنام امام زمان عج. خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
به تروریستها و اغتشاشگران باید درس عبرت خوبی داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
دمتون گرم ، اینها را باید در نطفه خفه کرد .
Iran (Islamic Republic of)
زفرقندی
۲۰:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
اگر سپاه نبود کشور نبود. امام ره
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۹:۴۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام دشمنان باید بدانند که ریسلی و میرزا کوچک خان های زیادی در این کشور هستند که سخت ترین شرایط اقتصادی هم جان خود را فدای این کشور می کنند.
آخرین اخبار