ثبت ۲۰ سرقت محتویات خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده شهرک ولیعصر خبر داد.

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده "شهرک ولیعصر" و خیابان "امام حسین" تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آن‌ها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری شهرک ولیعصر با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در پانزده شهریور ماه هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی شد.

سردار گودرزی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده "خیابان بیگلو" این محله مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۴۲ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده "شهرک ولیعصر " اعتراف کرد.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری شهرک ولیعصر متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

برچسب ها: سارق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار