ترافیک بالای وارده به شبکه پستی بیشترین مدت سیر مرسوله است

رئیس اداره پست زابل گفت: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از دستگاه‌های خدمت‌رسانی بوده که در ایام همه‌گیری کرونا حضور پررنگ و موثری در خدمات رسانی به شهروندان داشته است.

محمدرضا قنبری گفت : هیچ یک از دورکاری‌ها و تعطیلی کارکنان دولت در ایام کرونا مشمول کارکنان پست نبوده و پست در تمام ایام سال با شیفت‌های مضاعف مشغول خدمات رسانی به شهروندان بوده است. 

وی  ادامه داد: از سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا تا پایان سال ۱۴۰۱ و با افزایش خریدهای غیرحضوری و توسعه تجارت الکترونیک ترافیک مرسولات وارده به استان بیش از صددرصد یعنی دو برابر قبل افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: شرکت پست در بحث نیروی انسانی به شدت با کمبود نیرو مواجه است و به عنوان یک دستگاه دولتی محدودیت جذب نیروی انسانی دارد و در این زمینه تابع مقررات سازمان اداری و  استخدامی کشور می‌باشد.

 رئيس اداره پست زابل تصریح کرد: همکاران نامه‌رسان بدون هر گونه ایام تعطیل و در هر شرایط آب و هوایی (طوفان و گردوغبار، دمای بالای ۵۰ درجه، یخبندان و سرمای شدید) بدون توقف و تا ساعات اولیه شب مشغول انجام وظیفه و خدمات‌رسانی به شهروندان هستند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مرسولات وارده به استان و مشکلات شرکت‌های هواپیمایی در حال حاضر ۱۰۰ درصد مرسولات وارده به استان از طریق زمینی و ریلی وارد استان می‌شود و طبیعتاً تاخیراتی در این زمینه نیز وجود دارد. 

این مقام مسئول افزود: با توجه به ترافیک بالای وارده به شبکه پستی بیشترین مدت سیر مرسوله مربوط به رهسپاری از واحد مبدا تا ورود مرسوله به واحد مقصد است و تلاش اداره پست شهرستان بر این است که در کوتاهترین زمان ممکن توزیع مرسولات انجام گردد. 

قنبری افزود: در خصوص نارضایتی شهروندان و عدم اطلاع شهروند دیگری از سرنوشت مرسوله خود می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۲۲۲۰۰۷۸ تماس و اعلام بارکد از وضعیت مرسوله خود آگاه شوند. 

وی گفت: ما خود را خادم مردم استان و شهرستان می‌دانیم و  تلاش می‌کنیم وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار