توسعه بیش از ۷۷ هزار متر شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان از توسعه بیش از ۷۷ هزار متر شبکه آبرسانی در راستای تامین آب پایدار از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در کلاله خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: در این مدت و در راستای تامین آب پایدار بیش از ۶۵ هزار متر در شهرستان کلاله و روستا‌های تحت پوشش عملیات توسعه شبکه آبرسانی و بیش از ۱۲ هزار متر اصلاح شبکه انجام شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: در راستای رفع مشکل آب شرب و پایداری منابع تامین در این شهرستان و روستا‌های تحت پوشش حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه آب شرب و همچنین بهسازی و تعویض الکتروپمپ ۴۰ حلقه چاه دیگر پایان یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: استاندارد سازی ۱۶۷ مورد انشعاب آب مشترکین، تعویض ۶۲ مورد انشعاب فرسوده، رفع هزار و ۹۳۷ مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب و رفع هزار و ۴۹۰ مورد اتفاقات انشعابات با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب شهرستان کلاله از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون است.

او گفت: احداث ۸ باب مخزن بتنی و پیش ساخته ذخیره آب شرب با حجم ۱۷۰۰ متر مکعب دیگر اقدامات صورت گرفته از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این شهرستان بوده است..

برچسب ها: آب و فاضلاب ، انشعاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.