یارانه نقدی شهریور واریز شد

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: یارانه نقدی مرحله ۱۵۱ مربوط به شهریور ماه واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است‌.

خانم طیبه حسینی گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور قابل برداشت است.

او افزود: اگر   سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند یارانه کامل برایشان واریز می شود و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و مابقی به حسابشان واریز می شود.

حسینی ادامه داد: سرپرستان خانوار که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: خانوارهایی که تشکیل خانواده می دهند پس از بررسی در صورت مشمول بودن دریافت یارانه، رقم یارانه به حسابشان واریز می شود. همچنین قرار است مشخصات و دیتا درآمد و دهک بندی خانوارها مجدد بررسی شود‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
گفتن ۴۰۰ بن کالا میدیم من کد دستوری رو زدم به یارانه ام ۴۰۰ اضافه شده بود رفتم فروشگاه گفتم همین ۴۰۰ تومن رو بهم کالا بدید ۴۰۰ رو کالا گرفتم الان از یارانه ام ۲۰۰ تومن هم کم شده یعنی ۴۰۰ کالا به اضافه ۲۰۰ تومن از یارانه ام کم شده این ۲۰۰ تومن چرا از یارانه ام کم شده؟؟؟؟
من ۴۰۰تومن کالا بیشتر نخریدم
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۵:۲۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هنوز که تا این ساعت از روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه به حساب خیلی‌ها یارانه معیشتیشون واریز نشده !!! به امید روزی که یارانه ها مبلغش واقعی شود نسبت به تورم گرانیهای موجود و نسبت به ثروت‌های کلان ایران اسلامی عزیزمان مبالغ یارانه اضافه شود پرداخت شود تا فقر مطلق ریشه کن شود تا جرم جنایت فساد فحشا طلاق های منفورانه از سر فقر ریشه کن شود در ایران اسلامی عزیزمان . الهی آمین یا رب العالمین. التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
هنوز تا این ساعت از روز سه شنبه شهریور ماه یارانه به حساب خیلی از نیازمندان یارانه بگیران معیشتی پرداخت نشده پیگیری کنید !!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
این جوری تیتر میزنین نمیگین یه نفر ممکنه ببینه ذوق مرگ شه این مبلغ اینقدر زیاده که امکان سکته داره الان نمی‌دونم این پولو چجوری خرج کنم به نظرتون زمین بگیرم یا ماشین خارجی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
مقصر مجلس هستش که وقتی متوجه می‌شود وام و مبلغ حقوق تعیین شده کافی نیست و نظرسنجی چیست اینکه باید چه کمکی داشته باشد به مجلس تعلیم نشده. شما که در سؤالات المپیادی مانند مجلس هستید لطفا برای این شغل مهم ثبت نام نکنید .
حضرت خضر ع شاهد است دولت یا مجلس اگر کار المپیادی داشته باشد یعنی یک شیوه درست .قیمت‌ها نشانه این است که کار المپیادی ندارد ‌.
آن از سازمان سنجش و این نیز قیمت ها. موقعی که شما متصور بودید متوجه جرائم سازمان سنجش شده اید جرائم اقتصادی نیز پدید آمد .اگر قضائیه مقتدر باشد بعدا شرمنده نخواهد بود. چون اینقدر شکنجه اقتصادی بدون استیضاح تفسیر بهتری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
خدا ازتون نگذرد که الکی دهک ده به من چسباندند ۲ساله یارانم قطع کردید هرجا هم زنگ میزنم ومطالعه میکنم جوابگو نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
لعنت ب اونایی ک منفی دادن ما هم تحت نهاد حمایتی بدون خونه وماشین دهک شش
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
چقدر زیاد شده گوشت شده کیلویی ۵۵۰۰۰۰تومان اینا دارن به ما یارانه ۳۰۰ هزار تومانی میدن با دوتا بچه مستاجرم ماشین و ملکی هم ندارم از دهک سوم قبل از عید کردن دهک خانوارمون رو دهک چهار ۳۰۰هزار تومان دارن یارانه میدن سه بار اعتراض دادم هی گفتن در دست بررسیه بابا چطور دهک هارو پیشبینی میکنید ما فامیلهای دوری داریم که طلا فروشن به اونها سهام عدالت دادن اما نه خانومم داره نه بچه هام
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
بجای اینهمه ریخت و پاش به اسم اربعین به عنوان یارانه کمک مردم میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
حسین بزنه تو کمرتون .آخه اربعین دولت خرج کرده؟؟؟؟؟مردم خودشون خرج می کنن نیروها داوطلب میرند برای کمک .شوهر من 20 روز مرخصی گرفته رفته برای کمک .حتی ماموریت هم نمیدهند .چرا بی خودت حرف میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
بدبخت بیچاره، کی از جیب بیت المال خرج اربعین شده، اکثر موکبها با پول مردم و کمکهای خیرین اداره میشه...به فرض هم که شده باشه، دولت موظف است که به مردم خدمات رفاهی بده و تسهیل در سفر زیارتی و سیاحتی داشته باشه وقتی حدود 5 میلیون نفر دارن میرن زیارت، نباید هیچ خدماتی به اونا داده بشه...!؟
اگر دین نداری لااقل آزاد مرد باش و حرف منطقی بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
در طرح سامان دهی نیروهای دولت
فقط به نیزوهایی که چند سال سابقه دارند و متاهل هستند امتیاز تبدبل وضعیت بدهید البته تبدل وصعیت خانم ها هم شرایط ازدواج انها را بهتر میکند اما به مردان مجرد تبدل وصعیت ندهید تا به فکر ازدواج بیفتند بعصی از اقایان چهل سال دارند و هنوز فکر تشکیل خاتواده نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
تو طرح ساماندهی نیروهای دولت فقط به متاهل ها مرد و زن و مجردهای زن این متیاز بدهید
آخرین اخبار