قیمت دام زنده کاهشی شد

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به تامین گوشت از محل واردات و نبود تقاضا برای دام داخل، شاهد روند کاهشی قیمت دام زنده در کشور هستیم.

 منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه گوشت وارداتی با حجم گسترده در حال تامین است، گفت: دولت تلاش دارد با تامین و عرضه مناسب گوشت گوسفندی و گوساله از محل واردات، علاوه بر حفظ ذخایر داخلی موجب تنظیم بازار این محصول شود.

به گفته او،  دولت برای حفظ ذخایر و تامین بازار داخلی، واردات گوشت گرم و منجمد را همچنان در دستور کار دارد و از طرفی  تولید گوشت قرمز داخلی  هم در حال انجام است که با این وجود طی ماه های آینده مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

پوریان متوسط قیمت هر کیلو دام زنده را ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  با توجه به تامین گوشت از محل واردات، دام زنده تولید داخل تقاضای چندانی ندارد؛ بنابراین شاهد روند کاهشی قیمت دام زنده در کشور هستیم که انتظار می رود قیمت گوشت هم روند نزولی به خود بگیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به نرخ دام زنده، قیمت منطقی گوشت گوسفندی و گوساله ۴۰۰ هزارتومان است و عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
برای خودشان خیال بافی میکنن که گوشت کاهش یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
اولا دام زنده پیشتر پایین تر از این قیمت بوده والان هم پایین تر از نرخ فعلی که ایشان گفتنددلالها وکشتارگاها قیمت را بالا بردند وگوشت هنوز همان۵۱۰۰۰۰تومان است نه ۴۰۰۰۰۰تومان ..حال اگر قیمت هم همین باشد آیا مردم قدرت خریدش را دارنددرضمن گوشت وارداتی ۲۰الی ۳۰۰۰۰تومان فرق میکند
Germany
ناشناس
۰۳:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
الان یه گاو نر بدی یه ماشین خوب میگیری
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۲۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
کدام کاهش قیمت ،بهتره یک سر به بازار دام بزنید ،،
واردات دام به کشور را افزایش دهید، مردم روستا توان خریدن دام بااین قیمت‌های گران را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
مگه دامی تو کشور مونده ک تقاضا براش داشته باشه .اگه مردم گوشت می خریدن ک الان قیمتش بالای یک میلیون تومن شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
کم دروغ بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
اگر مثل پارسال که دلار ۲۶ هزار تومانی را در نهایت به ۵۰ هزار تومان رساندید و قیمت گوشت هم در نتیجه از ۱۸۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان رساندید ،امسال هم زحمت بکشید و قیمت دلار را به ۱۱۰ هزار تومان برسانید فکر می کنم قیمت گوشت صفر شود چون هیچکس دیگر نمی تواند بخرد و بعلت نداشتن مشتری،گوسفند و یا گاو و یا شتر و ..دیگر کشتار نخواهد گردید و می توانید اولین صادر کننده گوشت دنیا بشوید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
لعنت بر پدرت کجا400تومن منطقیه...بی شررررففففففف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
خییییلی ارزان شده واقعاً دستتون درد نکنه شرمنده شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
واقعا متاسفم برای چنین مسئولی که به جای اینکه افتخار کنه به کاهش قیمت از طریق افزایش تولید با افتخار اظهار میکنه که از طریق واردات قیمت رو کاهش دادیم.در سالی که مزین شده به نام رشد تولید.چون واردات با منافعشون در تعارض نیست .چون دامداران زحمت کش از قشر ضعیف هستند و پشت و پناهی ندارن.یکی نیست بگه چرا در مورد خودرو جسارت واردات رو ندارین که قیمت های نجومی خودروهای بنجل داخلی پایین بیاد؟چون توی این بازار آقایون ذینفع هستند.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۹:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
یعنی یه اپسیلون کم شده جار میزنند وقتی چندبرابر می شد خبری از حرف گرانی سرسام آوار نبود.
آخرین اخبار