جانباز شهید، پس از ۳۷ سال در جمع یارانش آرام گرفت+ فیلم

پیکر جانباز ۷۰ درصد شهید علی شمس الدین پور امروز با حضور مردم در کرمان تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر جانباز شهید «علی شمس الدین پور» امروز ساعت ۸ صبح از محل حسینیه ثارالله به طرف گلزار شهدای شهر کرمان برگزار و در جمع یارانش به خاک سپرده شد.

شهید «علی شمس الدین پور» سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به افتخار جانبازی نائل شد. 

وی پس از ۳۷ سال صبر و استقامت به برادر خود «کرامت شمس الدین پور» و دیگر یاران شهیدش پیوست.

 

 

 

شهید «علی شمس الدین پور»

 
 

 

پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان

 سپاه ثارالله استان کرمان در پی  شهادت جانباز سرافراز علی شمس الدین پور پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 «الّذين استجابوا للَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح للّذين احسنوا منهم و اتّقوا اجر عظيم»؛ كسانى كه به ميدان جنگ و جهاد در راه خدا رفتند و مجروح و زخمى شدند، اين اجر و پاداش بزرگ براى آنها مى‌ماند.

شهادت جانباز سرافراز  پاسدار مجاهد علی شمس الدین پور موجب اندوه و تألم وافر گردید.

درود خداوند بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (ع) و به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور  با لباس پاسداری در میدان مبارزه با دشمن رزمندگی کرد و  در عملیات‌ کربلای ۵ به افتخار جانبازی نائل آمد .

 آری او پس از دفاع مقدس نیز در قامت یک جانباز بصیر و انقلابی بر مسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز در آستانه شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)  شربت شهادت را نوشید و  به برادر شهیدش کرامت شمس الدین پور  پیوست

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن مرد مجاهد و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم الشان ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی بوده و منشور راهنما و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

 شهادت  آن ررمنده شایسته، مومن و مخلص و جانباز مجاهد را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همکاران و همرزمان و مردم شهید پرور شهرستان رابر  تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات  و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نماییم.

 سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
حجت الاسلام علی عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.