بورس وال استریت به منطقه قرمز سقوط کرد

بورس نیویورک امروز چهارشنبه کاهش یافته و به منطقه قرمز سقوط کرد.

بازار‌های سهام در وال استریت در روز چهارشنبه در پیش گشایش به منطقه قرمز سقوط کردند، زیرا تمام توجه به گزارش تورم مصرف‌کننده آمریکا بود که کمی قبل از باز شدن بازار‌ها منتشر شد.

به گزارش تله تریدر، این حرکت می‌تواند برای اقدام بعدی سیاست پولی فدرال رزرو بسیار مهم باشد، زیرا هنوز مشخص نیست که آیا بانک مرکزی نرخ‌های بهره خود را بدون تغییر نگه می‌دارد یا آن‌ها را در نشست بعدی خود که برای ۱۹ و ۲۰ سپتامبر برنامه ریزی شده است، افزایش خواهد داد.

داوجونز در ساعت ۶:۲۴ صبح به وقت محلی۰.۱۶ درصد کاهش یافت. یک دقیقه بعد، نزدک صد، ۰.۲۱ درصد سقوط کرد و S&P ۵۰۰،  پانزده صدم درصد کاهش یافت. یورو در برابر دلار ۰.۲۰ درصد کاهش یافت و در ساعت ۶:۲۵ صبح به وقت اروپا به ۱.۰۷۳۴۲ رسید.

این در حالی است که پیش از این پیتر کاردیلو، از اسپارتام کپیتال سکیوریتی اعلام کرد ه بود بازار در حالت انتظار عصبی است زیرا چین داده‌های جدید ناامید کننده‌ای منتشر کرده است. پس از اعلام اخبار کاهش صادرات و واردات، پکن از کاهش ۰.۳ درصدی شاخص قیمت مصرف کننده در ماه ژوئیه خبر داد. پیتر کاردیلو گفت این خبر در مقیاس جهانی منفی است به طور خلاصه، چین در حال ورود به تورم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار