خدمت بی منت به مردم بالاترین مستحبات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : بالاترین مستحبات خدمت بی منت به مردم برای رفع گرفتاری‌های آنان است.

آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با خانواده‌های دارای حداقل دو معلول ساکن در مجتمع مسکونی فدک کرمانشاه که با تقدیر از دست اندرکاران ساخت واحد‌های مسکونی معلولین همراه بود، از مسکن به عنوان یکی از ضروریات اولیه زندگی یاد کرد و گفت : مسکن جزو ضروریات اولیه خانواده‌ها است.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی مسکن افزود: متاسفانه در این موقعیت وضعیت مسکن بسیار نامطلوب است و خیلی از زوج‌های جوان برای همین ضرورت اولیه مانده اند. 

آیت الله علماء با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اظهار کرد: خدمت به مردم آنقدر مهم است که از همه مستحبات بالاتر است، زیرا خدمت به مردم و برآوردن نیاز‌های آنان امنیت، آرامش و نشاط را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: مدیران باید برنامه ریزی و تلاش کنند تا مردم رفاه را بیشتر در سفره‌های خود احساس کنند، زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب می‌باشند.

آیت الله علما با تقدیر از مسئولانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستند، افزود: همه دولتمردان دارند تلاش می‌کنند تا مشکلات کم شود و جامعه در رفاه باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با بیان اینکه امروزه به رغم مشکلات فراوان قدرت بزرگ منطقه هستیم، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب، خون شهدا و پایمردی و مقاومت مردم، کشوری سربلند و استوار و مقاوم است .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.