توان نیرو‌های مسلح در پاسخ قاطعانه به هرگونه تهدید دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی کشور، گفت : امروز ایران اسلامی زیر سایه اسلام به الگویی موفق برای کشور‌های مظلوم دنیا تبدیل شده است.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز (۳۰شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه، با اشاره به آمادگی بالای نیرو‌های مسلح، گفت : امروز نیرو‌های مسلح این توانمندی را دارند که پاسخی قاطعانه به هرگونه تهدید دشمنان بدهند.

آیت الله علما تصریح کرد: به برکت برخورداری از نیرو‌های مسلح توانمند امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی مطرح است و دشمنان از ما حساب می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اقتدار کنونی نیرو‌های مسلح باعث ترس دشمنان و مایه امیدواری دوست داران نظام و انقلاب است.

وی سال‌های دفاع مقدس را زمینه ساز اقتدار امروز نظام عنوان کرد و افزود: اگر رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، قطعا اقتدار کنونی را نداشتیم.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یک الگو برای دیگر کشور‌ها تبدیل شده، گفت: معنویت رمز پیروزی و تداوم انقلاب بوده و بر مبنای معنویت است که امروز به الگویی موفق برای کشور‌های تحت ظلم تبدیل شده ایم.

وی اشاره‌ای هم به اعلام نیاز قدرت‌های بزرگ جهان به ایران اسلامی داشت و گفت: همین اعلام نیاز آن‌ها نشان می‌دهد ایران اسلامی راه خود را درست انتخاب کرده و توانسته با تکیه بر توان دانشمندان خود به یکی از کشور‌های توانمند تبدیل شود .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار