اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب برگزار شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی مراسمی اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب در جیرفت برگزار شد.

 با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی مراسمی اختتامیه طرح تابستانی انتظار یار محبوب در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی مجری طرح انتظار محبوب در شهرستان جیرفت یار در این مراسم، گفت: طرح انتظار یار محبوب یک طرح آموزشی، معرفتی و ورزشی است که تابستان امسال با محوریت نماز و پرداختن به موضوع مهدویت در شهر‌های جیرفت و جبالبارز شمالی اجرا شد.

وی با بیان اینکه طرح انتظار یار محبوب ویژه نونهالان و نوجوانان برگزار شد، افزود: این طرح در سه مرحله شامل مسابقات فوتسال لیگ انتظار، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع، آموزش عملی نماز، تبیین معارف نماز و مهدویت در شهر جبالبارز اجرا شد.

سعیدی تصریح کرد: برگزاری مسابقات آثار هنری با موضوعات نماز و امام مهدی (عج)، برگزاری مسابقه حفظ زیارت آل یاسین، نوشتن نامه‌ای به خدا و امام زمان (عج)، برگزاری آزمون‌های چهارگانه از جزوات آموزشی نماز و مهدویت، قرائت میثاق نامه با امام زمان (عج)، کرسی تلاوت قرآن به نیت تعجیل در فرج امام مهدی (عج) بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در راستای این طرح در جبالبارز شمالی اجرا شد.

وی عنوان کرد: در هر مرحله به نفرات برتر نیز جوایز نقدی، فرهنگی و ورزشی اعطا شد و امروز نیز در این مراسم از ۱۸ نوجوان ممتاز طرح انتظار یار محبوب تجلیل می‌شود.

گفتنی است؛ طرح انتظار یار محبوب یکی از طرح‌هایی است که در قالب موسسه فرهنگی حافظان قرآن سبزواران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از محل اعتبارات تبصره ۱۴ اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.