فرماندار کوهبنان:

با امید دادن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم بزنیم

توکلی با اشاره به اینکه از ماه‌ها قبل شاهد سم پاشی دشمنان در فضای مجازی هستیم، گفت: باید با امید دادن به مردم، حضور حداکثری آنان را رقم برنیم.

در آستانه هفته دفاع مقدس جلسه شورای اداری کوهبنان به ریاست فرماندار و اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: در وصف دولت انقلابی و مردمی همین بس که مقام معظم رهبری از دولتمردان تمجید کردند.

او ابراز داشت: طی امسال بیش از ۳۵ هزار متر مربع آسفالت معابر را داشتیم که جا دارد خدمات ارزشمند دولت را رسانه‌ای و برجسته کنیم و این مهم خود نوعی جهاد تبیین است.

فرماندار کوهبنان افزود: در آستانه انتخابات قرار داریم، باید با امید دادن به مردم حضور حداکثری آنان را رقم بزنیم؛ زیرا از ماه‌ها قبل شاهد سم پاشی بدخواهان و دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های وابسته هستیم؛ اما با حضور مردم شاهد شکست و خواری دشمنان هستیم.

توکلی تصریح کرد: خود حفاظتی ادارات و قسمت‌های مختلف اداره را مدیر و کارکنان مورد توجه قرار بدهند و در ساعات غیر اداری و تعطیل به ادارات سر بزنند.

توکلی تاکیدکرد: روسای ادارات از دادن اطلاعات تلفنی به کسانی که نمی‌شناسند، یا افراد غریبه که به عنوان خیر، خبرنگار و گزارشگر به اداره مراجعه می‌کنند، پرهیز کنند.

او تصریح کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که جا دارد فضا سازی ادارات، برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت شهدا، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ایثار و شهادت، برگزاری یادواره خانگی شهدا را در راس برنامه‌های خود فرار دهیم.

فرماندار کوهبنان از مدیر آموزش و پرورش و استاد نهج البلاغه شهرستان و دانش آموزانی که در سطح کشور در رشته نهج البلاغه حائز رتبه برتر و کشوری شدند تجلیل کرد.

توکلی بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در ادارات با توجه به حاکم بودن جو فرهنگی و مذهبی شهرستان تاکید کرد و افزود: این مهم باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار