ورود نوبرانه‌های پاییزی به بازار کرمانشاه

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه نوبرانه‌های پاییزی به تدریج وارد بازار کرمانشاه شده، گفت : قیمت این میوه‌ها نسبت به پارسال افزایشی نداشته است.

عزت‌الله گوهرباری رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه میوه‌های پاییزی کم کم وارد بازار کرمانشاه شده، گفت : نارنگی و انار از جمله میوه‌هایی است که وارد بازار شده و کیوی و خرمالو ظرف دو هفته آینده به بازار خواهد آمد.

وی قیمت کنونی هر کیلو نارنگی در میدان بار را کیلویی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت دانست و افزود: قیمت هر کیلو انار از ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو پسته خام بین ۱۷۰ تا ۲۳۰ هزار تومان متغییر است، یادآور شد: این قیمت‌ها با حدود ۲۵ درصد سود قانونی در سطح بازار به دست مصرف کننده می‌رسد.

گوهرباری با بیان اینکه قیمت میوه‌های پاییزی در بازار کرمانشاه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته، افزود: به تدریج و با وفور بیشتر میوه در بازار همین قیمت‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

وی قیمت میوه را وابسته به عرضه و تقاضا اعلام کرد و ادامه داد: هنوز ورود میوه‌های پاییزی به بازار کرمانشاه کم است که این میزان به تدریج افزایش خواهد یافت و به تبع قیمت‌ها کاهشی می‌شود .

برچسب ها: بارفروشان ، میوه شب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.