پلتفرم کرمان‌من ، پاسخی به مطالبه شهروندان

معاون برنامه‌ریزی شهردار کرمان گفت: پلتفرم کرمان‌من پاسخی به مطالبه شهروندانی است که به دنبال دریافت خدمات الکترونیکی هستند.

فرید خطیبی صبح امروز ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران درباره پلتفرم کرمان‌من  گفت: در شهرداری‌های کلانشهر‌ها تعاریف ماموریت‌ها و خدمات از حالت سخت افزاری عبور کرده و باید به حوزه IT نیز ورود پیدا کنند.

او با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان برای هوشمندسازی شهرداری بیان کرد: پلتفرم "کرمان‌من" پاسخی به مطالبه شهروندانی است که به دنبال دریافت خدمات الکترونیکی هستند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان افزود: تاکنون شهروندان بخشی از خدمات شهرداری را به صورت پراکنده الکترونیکی دریافت می‌کردند، اما در پلتفرم کرمان‌من همه خدمات تجمیع شده و این کار از یک سال قبل کلید خورد و اکنون به نقطه استقرار رسیده و در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات موجود در این پلتفرم قابلیت ارائه دارند.

او هوشمندسازی و شفاف‌سازی را از دیگر مشخصات این پلتفرم است، تصریح کرد: خدمات شهروند، خدمات پرسنلی و داشبورد‌های مدیریتی از جمله بخش‌های پلتفرم "کرمان من" است.

خطیبی ادامه داد: رصد درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات شهروندان و مقایسه عملکرد مناطق شهری از جمله مشخصه‌های بخش داشبورد است.

معاون شهردار کرمان اظهار کرد: این تکنولوژی در کرمان بومی شده و نگاه به تصمیمات شهرداری از طریق این تکنولوزی تغییر خواهد داد و دیگر سلیقه‌ای و سنتی عمل کردن و رانت و فساد را غیرممکن می‌کند و ضد فساد است.

او تاکید کرد: پلتفرم کرمان‌من پاسخ روشن و شفافی را به شهروندان ارائه می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار کرمان عنوان کرد: امیدوارم با این پلتفرم تاریخ شهرداری کرمان را به دو بخش قبل از "کرمان‌من" و بعد از آن تقسیم کنیم.

او در پایان گفت: والدین دانش آموزان نیز با مراجعه به این پلتفرم، می‌توانند از نرخ سرویس مدارس آگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار