ضرورت ارائه مشوق‌های طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دستگاه‌های نظارتی روند اجرای قانون خوانی جمعیت در این استان را پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی باید در حوزه اجرای قانون جوانی جمعیت وظایف دستگاه‌های اجرایی متولی وارد عمل شوند.

وی ارائه مشوق‌های طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: برای آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همگان باید وظایف خود را به دُرُستی عمل کنند.

نکونام تصریح کرد: در این راستا انجام اقدامات عملی، فرهنگی و اقناع‌سازی بین افراد دارای ظرفیت فرزندآوری مورد توجه جدی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی تشکیل و فعال کردن کارگروهی با انگیزه مضاعف و بیشتر به‌منظور عملیاتی شدن قانون جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت و توان قشر‌های مختلف در استان تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مراجعه‌ها و گله‌مندی‌ها در محله منظریه شهرکرد زیاد شده است.

وی گفت: مردم ساکن در محله منظریه شهرکرد خواستار رفع مشکلات این محله به‌ویژه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

نکونام تاکید کرد: به‌همین منظور استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی در چهارمحال و بختیاری باید امور مرتبط با خواسته‌ها و مطالبه‌های محله منظریه شهرکرد را پیش ببرند که البته استمرار این خدمات مهم است.

وی با اشاره به بی‌توجهی انجام شده در جانمایی مکان‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی طرح مسکن مهر دولت‌های قبل افزود: دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن به این مهم توجه جدی داشته است.

نکونام تصریح کرد: شهرداری شهرکرد به تنهایی نمی‌تواند زیرساخت‌های محله منظریه را تکمیل و خدمات‌رسانی کند و در این راستا باید تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.