استاندار چهارمحال و بختیاری:

زمین به تمامی واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت اختصاص یابد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دشمن برای جلوگیری از استقلال جمهوری اسلامی گفت: جوانی جمعیت جزو محور‌های پیش‌ران توسعه استان به‌شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری در دومین نشست قرعه‌کشی متقاضیان طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: دولت سیزدهم برنامه‌های مناسبی برای اجرای طرح جوانی جمعیت به‌ویژه در این استان اجرا کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت برای عملیاتی کردن این طرح ضروری است.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به لزوم ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک در استان یادآور شد: سهم این استان در طرح نهضت ملی مسکن ۵۷ هزار واحد مسکونی است.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به انجام بازدید‌ها و سرکشی‌های شبانه‌روزی به‌منظور اختصاص زمین به تمامی واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت اظهار داشت: زیرسازی این زمین‌ها سریع‌تر انجام و شرکت‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری نسبت به تامین زیرساخت‌های این حوزه کمک و تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۱۶۳ متقاضی دریافت زمین رایگان طرح جوانی جمعیت در روستا‌های استان درخواست خود را ارائه کردند.

فرشید ریاحی سامانی تاکید کرد: از این تعداد تاکنون زمین رایگان طرح جوانی جمعیت برای ۵۷ متقاضی در روستا‌های چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری شده است و تا ۱۰ روز دیگر عملیاتی می‌شود.

وی افزود: البته در برخی روستا‌های چهارمحال و بختیاری زمین دولتی برای اختصاص زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت وجود ندارد که این مشکل در آینده‌ای نزدیک با الحاق برخی زمین‌های دولتی به روستا‌ها رفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار