سنجش ۳۳ هزار و ۵۰۰ نو آموز کرمانشاهی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه گفت : ۳۳ هزار و ۵۰۰ نو آموز کرمانشاهی برای سال تحصیلی جدید سنجش شدند.

علی محمد بیگی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه با اشاره پشت سر گذاشتن روز‌های پایانی ثبت‌نام سنجش نو آموزان در کرمانشاه، گفت : تاکنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پایه اولی در فرایند سنجش قرار گرفته‌اند که نسبت به آمار ۳۴ هزار و ۲۵۰ نفری ثبت احوال تعدادی از این دانش آموزان هنوز سنجش نشده‌اند.

وی افزود: بر اساس آمار تعداد ۷۵۰ دانش آموز پایه اولی سنجش نشده‌اند که از این آمار تعدادی به دلیل مهاجرت، فوتی، نقل مکان، کوچ عشایری در سنجش کلاس اولی حضور نداشتند و تعداد ۹۰ نفر نیز نوبت سنجش گرفتند و تا چند روز آینده به طور کامل سنجش خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به نقل مکان و کوچ عشایری تعدادی از دانش آموزان این افراد هنوز اقدامی برای سنجش انجام نداده‌اند که تا زمان بازگشت آن‌ها به استان ۲ پایگاه سنجش ثابت در پارکینگ شهرداری و شهرک الهیه تا ۱۵ مهر ماه برای ثبت نام این افراد فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

علی بیگی اشاره‌ای به برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی داشت و خاطر نشان کرد: پایگاه‌های فراغت از تحصیل در ایام تابستانه برای این دانش آموزان به طور برنامه ریزی شده برپا بودند و در این مدت تعداد ۱۷۰ نفر در ۱۴ پایگاه از کلاس‌های تشکیل شده استفاده کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.