برنامه‌های سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی اعلام شد

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد گفت: آیین عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری(ع) از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز با قرائت زیارت امین‌الله توسط ذاکر اهل بیت(ع)، جعفر ملائکه آغاز می‌شود.

وی افزود: در ادامه، پس از اجرای گروه سرود گلدسته های حرم و شعرخوانی آیینی، زائران از سخنرانی حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد از کارشناسان مذهبی بهره‌مند خواهند شد و قرائت دعای عالیه المضامین و مرثیه‌سرایی علیرضانژاد پایان بخش این مراسم نورانی است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه عزاداری صبح روز شهادت امام عسکری(ع) نیز از ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه فردا آغاز می‌شود و آیت‌الله سید مجتبی حسینی در جمع عزاداران سخنرانی خواهد کرد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم شام شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه یکشنبه با قرائت زیارت امین‌الله آغاز می‌شود و سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مرثیه سرایی سید جعفر ماه‌رخسار و محمد گلاب‌گیر از دیگر برنامه‌های شام شهادت است.

امام حسن عسکری(ع) در هشتم ربیع‌الاول سال ۲۶۰ هجری قمری و در سن ۲۸ سالگی در سامرا به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بسمه تعالی
السلام علیک یا حضرت امام حسن عسکری (ع)
شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسکری (ع) را به ابن صالح و شایسته آن حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی الفرج الشریف تسلیت می گویم و برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) دعا می کنیم ، و خدمت آن امام بزرگوار عرض می کنیم که ما هم در غم شما شریک هستیم و امید وارم که همدردی ما را بپذیری و ما را از رهروان راستین خویش قرار دهی
امام عزیز و مظلوم و مهربان و غریبم جانشینی و امامت شما را گرامی می داریم و همواره با شما عهد و پیمان می بندیم که تا اخرین لحظه و آخرین نفس به شما وفادار بمانیم و از شما پیروی کنیم .
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
آخرین اخبار