برگزاری بیش از۲۰ برنامه در هفته آتش نشانی و ایمنی در قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، آموزشی و عملیاتی به مناسبت هفته آتش نشانی و ایمنی خبر داد.

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی بیش از ۲۰ برنامه آموزشی، فرهنگی و عملیاتی در سطح شهر قزوین با حضور آتش‌نشانان و مدیران شهری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نواخته شدن زنگ ایستگاه آتش‌نشانی مناطق، غبارروبی مزار شهدا، دیدار آتش‌نشانان با نماینده، ولی فقیه در استان و تقدیر از آتش‌نشانان نمونه از برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

موسی خانی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته آتش نشانی و ایمنی برنامه‌هایی از جمله اهدای خون از سوی کارکنان آتش‌نشانی، مانور امداد ونجات و اطفای حریق در برج‌های صدرا واقع در میدان مادر، اجرای جنگ شادی ویژه کودکان و رژه خودرویی آتش نشانان در سطح شهر پیش بینی شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: تهیه و تولید ویدیو‌های آموزشی با هدف ارتقای مشارکت اجتماعی و ارائه بروشور‌های آموزشی به شهروندان در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و حضور و سخنرانی کارشناسان آتش نشانی در مدارس، حضور آتش‌نشانان در نماز جمعه و برگزاری مسابقات ورزشی انفرادی مخصوص کارکنان آتش‌نشان استانی و داوطلبین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بزرگداشت هفته آتش نشانی و ایمنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.