صدور پیام تبریک نماینده ولی فقیه به مناسبت شروع سال تحصیلی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی شروع سال تحصیلی جدید را به معلمان، مربیان، دانش آموزان و اولیاء تبریک گفت.

به مناسبت فرارسیدن ماه مهر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی  شروع سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بدین شرح است:

باسمه تعالی
خداوند بزرگ و منان را سپاسگزاریم که سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را در میهن اسلامی در کمال صحت و عافیت و آرامش آغاز می‌کنیم و در سایه سار خون شهدای عزیز و فداکاری‌های ملت و هدایت‌های رهبری عظیم انقلاب اسلامی مدظله العالی هر روز برگ زرینی بر تاریخ ملت و انقلاب ما افزوده شده و زمینه‌های لازم برای موفقیت بیشتر و رشد و پویایی بهتر فراهم می‌شود.
از خداوند بزرگ می‌خواهیم که به ما توفیق کرامت فرماید تا با سلامت و اعتماد به نفس و تلاش همه جانبه علمی و اخلاقی، سالی امیدبخش همراه با برکات و عنایات الهی داشته باشیم و در تمامی عرصه‌های اسلامی و ملی و علم و دانش و معرفت و پیشرفت گام‌های سازنده و بلندی برداریم و برای سربلندی میهن اسلامی با جهاد مستمر و تلاش مداوم خدمت کنیم و بر خداوند توکل نموده و از روح بلند اولیای اسلام و پیامبر عظیم الشأن مهربانی‌ها و خاندان آن بزرگوار کسب فیض و رحمت نموده تا با عنایات خداوند به فتح قله‌های بلند نائل آئیم و کلید‌های موفقیت را به دست آوریم.
اینجانب ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به همه معلمان و مربیان و دانش آموزان و اولیای گرانسنگ آن‌ها و به ملت شریف از خداوند متعال توفیق سربلندی و عزت و اقتدار اسالمی را برای همه مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.