پیام تبریک نوروزی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در پیام نوروزی بر همراهی جمعیت هشتاد میلیونی برای حفظ محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رضا میرزائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در پیام نوروزی با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۰، بر همدلی و همراهی جمعیت هشتاد میلیونی، برای حفظ محیط زیست تاکید کرد.

در این پیام آمده است: سال نو و تجدید حیات طبیعت را که نمادی آشکار از حکمت الهی است، به پیشگاه همه هموطنان گرامی و همه تلاشگران عرصه حفظ محیط زیست تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سازمان حفاظت محیط زیست بنا به رسالتی که بر عهده دارد، به عنوان حافظ و نگهدار حقوق حیاتی نسل حاضر و آیندگان ایفای نقش می‌کند و بی تردید، بدون مشارکت آحاد جامعه کشور، اقدامات دولت و با یک سازمان متولی حفظ محیط زیست، آنگونه که باید و شاید نتیجه بخش نخواهد بود.

برای تداوم زندگی خود و آیندگان، الزامی است ۸۰ میلیون محیط بان در بهسازی و حفظ و حراست این میراث گرانبها صادقانه همت گماریم.

امید است در این سال با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی و سیاست‌های کلی محیط زیست ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری سالی پربار و پر از خیر و برکت برای مردمان ایران اسلامی پیش رو باشد و با بهرگیری از تلاش همه دوستداران محیط زیست شاهد تحولات مثبت فراوانی در بهبود کیفیت محیط زیست باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.