توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان عشایر

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور گفت: با آغاز سال تحصیلی ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان عشایر چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

علی تیرگیر مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور گفت: منطقه پشت‌کوه میلاس یکی از مناطق محروم عشایری چهارمحال و بختیاری است، دانش‌آموزان زیادی در این منطقه مشغول تحصیل هستند که برای ادامه تحصیل از نقاط صعب‌العبور، خطر ناک و طولانی عبور می‌کنند تا به روستا‌های همجوار برسند در مدت زمان خدمت خود در منطقه عشایری پشت‌کوه به عنوان مدیر آموزگار با کمک اهالی منطقه توانستیم چهار مدرسه برای روستا‌هایی که فاقد مدرسه است احداث کنیم.

وی افزود: امسال قریب به ۵۰ هزار لوازم التحریر شامل کیف، دفتر و هر آنچه که مورد نیاز یک دانش آموز برای طی کردن یک سال تحصیلی است بین دانش آموزان عشایری کشور توزیع شد که سهم دانش‌آموزان عشایر استان چهارمحال و بختیاری ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر است.


بیشتر بخوانید


تیرگیر اضافه کرد: در بازدید‌هایی که از مدارس عشایری صورت گرفت مشکلات و چالش‌های آن‌ها شناسایی شد و تلاش می‌شود در آینده‌ای نزدیک مشکلات مدارس عشایری به ویژه استان چهارمحال و بختیاری با تخصیص اعتبار و برنامه‌ریزی دقیق حل شود.

گفتنی است، در استان چهارمحال و بختیاری قریب به ۱۰ هزار دانش آموز عشایر مشغول تحصیل هستند. 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار