مشارکت همگانی زمینه ساز تولید امنیت ترافیکی

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، شاهد افزایش بار ترافیکی در مسیر‌های خانه تا مدرسه و در خیابان‌های مرکز استان هستیم.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با صدور پیامی و با مطالبه گری از ۲۳ دستگاه اجرایی در ایجاد امنیت ترافیکی از این دستگاه‌های اجرایی خواست در ایجاد امنیت ترافیکی با جدیت ورود کرده و هر کدام باید به سهم خود در اجرای وظایف محوله تلاش کنند تا امنیت ترافیکی حاصل شود.

وی بیان کرد: از خرداد ماه امسال طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان محترم آموزش و پرورش و طرح موضوع ترافیک مدارس در شورای ترافیک استان و برابر مصوبات این شورا، تمامی مدارس باید زمینه امنیت ترافیکی دانش آموزان را فراهم کنند.

سرهنگ خوشوقت گفت: درج پیام‌های ترافیکی به صورت دیوار نوشته به منظور آموزش دانش آموزان و توجه آنان به موضوعات ترافیکی، درخواست متولیان مدرسه از شهرداری و راهداری‌ها برای ایمن سازی مقابل مدارس مانند خط کشی‌های عابر پیاده یا ایجام موانع فیزیکی هشدار دهنده در مقابل مدارس جزو ملزومات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تاکید کرد: زمانی امنیت ترافیکی حاصل خواهد شد که هر سازمان بنا به سهم خود، وظیفه اش را انجام داده و با هماهنگی و مشارکت در ایجاد بستر‌های لازم، امنیت ترافیکی دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید رقم بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسپور
۰۹:۱۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
یکی از بی مصرفترین ارگانهای حال حاضر شهر کرمان همین راهنمایی رانندگی است
دریغ از یک افسر برای جلوگیری رفع بیشعوری و بی فرهنگی رانندگان عزیز شهرمون