اعلام ویژه برنامه های هفته وحدت در حرم حضرت معصومه (س)

آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ویژه برنامه های حرم مطهر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را اعلام کرد.

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۸ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۲ همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر این اساس نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با قرائت دعای عهد، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام سعید کارگر و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام جعفر واضحی دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی، یکشنبه و دوشنبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس تربتی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی نسب و مداحی محمد ریحانی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد جوادی برگزار می‌شود.

 مراسم بعد از نماز عصر نیز از شنبه و یکشنبه با قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، دوشنبه با مداحی احمد ولی، سه‌شنبه با مداحی سیدجواد میرجعفری و چهارشنبه و پنجشنبه با قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها دنبال خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام کمیل پهلوان‌زاده، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی هشترودی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا میرمعینی، چهارشنبه با روایتگری سیره شهدا توسط حیدرپور، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد شهبازان و قرائت زیارت آل یاسین توسط سیدمحمد عباسپور برگزار می‌شود و در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه مجتبی خرسندی و رسول محمدی مداحی خواهند کرد.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین نجم‌الدین طبسی، حسینی قزوینی، علیرضا پناهیان، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، میثم عالی پناه و محمد سعیدی آریا برگزار می‌شود و مراسم شب میلاد پیامبر اکرم (ص) با مداحی عباس حیدرزاده و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی و شام میلاد با مداحی سیدمحسن بنی فاطمی همراه خواهد بود.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای رضا ایزدی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار