سارقان کنتور‌های آب شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از دستگیری سارقان سابقه دار با ۱۲ فقره سرقت کنتور آب و ۶ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ مهدی رشنودی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان "ایرانشهر" بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مامورین پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه مامورین پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت یافتند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک مالخر نیز دستگیر شد، و متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره سرقت کنتور آب و  ۶ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

 سرهنگ "رشنودی " با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان نقش زیادی در پیشگیری از سرقت و ناکام گذاشتن سارقان دارد لذا از مردم عزیز انتظار می‌رود با رعایت نکات مهم پیشگیری از سرقت، پلیس را در عرصه برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

 

برچسب ها: ثبت احوال ، نامگذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار