عرض ارادت شاعران به پیامبر اسلام (ص) در محفل «شعر وحدت» حرم مطهر رضوی

به یمن قدوم پر برکت پیامبر رحمت (ص) و فرزندش امام صادق (ع) محفل «شعر وحدت» در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور شاعران آیینی مشهد الرضا (ع) برپا شد.

پرچم‌های رنگارنگ و ریسه‌های چراغانی شهر، نسیم پاییزی را به نسیم بهاری بدل کرده و خبر از آمدن رسول رحمت می‌دهد، همه زیبایی‌های شهر، اما در گوشه گوشه بهشت هشتم خدا بیش از پیش رنگ و جلای خدایی گرفته و نوید فرود رحمت بی‌منت‌های خدا، حبیب الله، خاتم الانبیاء و بهترین آفریده خدا را بر زمین می‌دهد.

به یمن قدوم پر برکت این مولود خجسته و فرزندش امام صادق (ع) محفل شعر وحدت در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با حضور شاعران آیینی مشهد الرضا برپا شده است.

مجری این مراسم سید رضا یعقوبی آل که خود از شاعران آیینی مشهد است، این محفل شعر وحدت را با مدح حضرت ختمی مرتبت و ذکر شریف صلوات آغاز می‌کند.
با فضای خانوادگی که در رواق امام خمینی (ره) شکل گرفته این محفل شب شعر آیینی رنگ و بوی دیگری پیدا کرده است، عاشقان آل الله این فرصت را غنیمت دیده‌اند و با شروع مراسم سراپا گوش شده‌اند تا در گوشه‌ای از بهشت خدا در زمین و در آستانه میلاد پر نور و رحمت رئیس دین و مذهب، مدح و ستایش این خاندان آسمانی را با گوش جان جرعه جرعه بنوشند و سرمست از این انوار آسمانی شوند.

این محفل پر نور و برکت که با شعرخوانی شعرای آئینی مشهد علیرضا خاکساری، حجت الاسلام علی مقدم، رضا رحیمی عنبران و نوید اطاعتی برگزار شده است، پر از عطر محمدی صلوات و ذکر آل الله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار