نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهل مبنا و اساس همه خسارت های مادی و معنوی به انسان و دشمنی است که خطرش به مراتب از سایر دشمنان بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با دانش آموزان شهرستان بویراحمد با تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: خداوند انسانها را اشرف مخلوقات برای حرکت به سوی معرفت، معنویت و تکامل آفرید .


وی گفت: اگر انسان خدا را نشناسد و به دستورات الهی توجه نکند، این انسان در پیشگاه خداوند مورد بازخواست قرار می گیرد .


وی با تاکید بر اینکه انسان می تواند برترین جایگاه های عرفانی و معنوی را نزد خداوند به دست آورد افزود: برخی از انسان ها نیز به دلیل رعایت نکردن اخلاق انسانی و فرامین الهی از حیوان نیز پست تر می شوند.


وی با بیان اینکه خداوند دستورات دین و زندگی را توسط پیامبران خود به مردم انتقال می دهد، گفت: در طول تاریخ انسان هایی بودند که با افکار شیطانی خود و ثروت های کلان علیه پیامبران و دین خداوند طغیان کردند و خداوند هم آنها را به سزای عملشان رساند .


وی کسب علم و دانش را راهی برای شناخت خود و خداوند دانست و افزود: به همین علت پیامبران انسان ها را به کسب علم ، معرفت و دانش تشویق و ترغیب می کردند.


وی خطاب به آنهایی که امروز حجاب و عفت زن را زیر سوال می برند گفت: عده ای در رسانه ها حجاب را محدودیت و عاملی برای جلوگیری از پیشرفت زن می دانند اما بدانند که اشتباه می کنند.


وی اضافه کرد: دشمنان هر کاری کردند و می کنند که دانش آموزان را از مسیر درست منحرف کنند اما در این راه ناتوان ماندند زیر دانش اموزان ایران اسلامی باهوش تر از همشیه دست رد به سینه آنها زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.