استقبال شرکت‌های فناور بین المللی از نمایشگاه فن نما در اصفهان

سه هیئت بین المللی از کشور‌های روسیه، ارمنستان و عراق در نخستین نمایشگاه فن نما در اصفهان حضور دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان  با اشاره به حضور سه هیئت بین المللی از کشور‌های روسیه، ارمنستان و عراق در نخستین نمایشگاه فن نما در اصفهان گفت: این شرکتها از فناوران برتر محسوب می‌شوند و حضو ر آن‌ها در این نمایشگاه برای ما یک فرصت مناسب است.

سعید ابراهیمی افزود: همدلی و اتحاد یکی از مهمترین ویژگی‌های بود که در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه تأثیر بسزایی داشت.

او هدف نخست از برگزاری این نمایشگاه را رویدادی استانی بیان کرد و گفت:، اما در سطح ملی شرکت‌های بسیار خوبی حضور پیدا کردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: دعوت رئیس بنیاد علمی اکو برای حوزه فناوری از دیگر ناگفته‌های برگزاری این نمایشگاه بود تا بتوانیم از ظرفیت‌های بین‌المللی بیشتر استفاده کنیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در اصفهان ظرفیت‌های خوبی در حوزه علم و فناوری فراهم است افزود: در صورتی که این ظرفیت‌ها کنار یکدیگر قرار گیرد و هم‌افزایی ایجاد شود، به‌طور قطع می‌تواند تأثیر بسزایی در این موفقیت داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر بین اعضا یک شبکه ارتباطی تشکیل شده است که امید است ادامه پیدا کند، چراکه خواسته ما نیز ادامه این ارتباطات شبکه‌ای است و تلاش می‌شود سوژه‌های شناسایی شده را به مرحله قرارداد برسانیم تا این فرایند به‌طور مستمر ادامه پیدا کند.

نمایشگاه فن نما با حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و ۱۰ صنعت بزرگ، همراه با سرمایه‌گذاران و تسهیلگران و رویداد‌های مختلف امروز به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب ها: نمایشگاه ، فن ، نما ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.