برخورد مناسب فراجا با مفاسد اجتماعی

امام جمعه اصفهان گفت: فراجا با مفاسد اجتماعی به خوبی برخورد کرده است.

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز این شهر، با تبریک هفته فراجا گفت: فراجا با مفاسد اجتماعی به خوبی برخورد کرده و در اغتشاشات، بهترین عملکرد را داشته و آسایش و سلامتی خودش را فدای آسایش و امنیت مردم کرده است.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی  با اشاره به اینکه ۵۲ نفر از نیرو‌های فراجا در سال گذشته به شهادت رسیدند که ۶ نفر از آن‌ها اصفهانی بودند، افزود: مردم هم در مقابل مفاسد اجتماعی به خوبی پشتیبان فراجا بودند.

امام جمعه اصفهان درباره لایحه عفاف و حجاب هم گفت: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی، هر چه زودتر، قانون عفاف و حجاب را به شورای نگهبان ارسال کند تا مسئولان بتوانند بهتر از گذشته برنامه ریزی کنند.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: غرب می‌داند که به جای مبارزه با بمب و موشک، باید چادر را از سر دختران ما بردارد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها از دودمان پهلوی دفاع می‌کردند و حتی اوایل انقلاب اسلامی، اولین تحریم را علیه ایران تصویب کردند که البته، مردم ایران اسلامی جلوی استکبار ایستادند، گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی، تاسیس داعش، جریانات عراق و افغانستان و البته پشتیبانی از فتنه گران، نشان از دشمنی آمریکا با مردم ایران است.

آیت الله مهدوی به افتتاحات هفته گذشته در استان اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که بعضی از کارخانه‌ها در موضوع برق خودکفا شدند و البته، آب دریای عمان هم به اصفهان نزدیک شد.

او تاکید کرد: البته، برای جریان دائمی زاینده رود باید با استفاده از آبی که از استان خارج می‌شود و به سمت دریا می‌رود، فکری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.