خدمت کردن به مردم یک توفیق و نعمت الهی است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خدمت کردن به مردم یک توفیق و نعمت الهی است، شکرگزار هستیم که توفیق پوشیدن لباس مقدس سربازی نصیب ما شده است .

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم صبحگاه ویژه هفته انتظامی گفت: خدمت کردن به مردم یک توفیق و نعمت الهی است ، شکر گزار هستیم که توفیق پوشیدن لباس مقدس سربازی و در کسوت پلیس و سازمان انتطامی نصیب ما شده است .

وی در ادامه گفت: ماموریت‌های پلیس متعدد است درهمه لایه‌های جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری بیشترین سازمانی که با مردم ارتباط دارد پلیس است .

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اقداماتی که توسط پلیس انجام می‌شود باعث شده موجب جلب رضایت مردم است ، شعار هفته شهروند قانونمدار و پلیس خدمتگزار است .

سردار فرشید گفت: همه باهم با توجه به قوانین و اجرای قوانین بتوانین آرامش بیشتری داشته باشیم در سالجاری با توجه به اجرای ماموریت‌ها برای تامین امنیت و ارتقا احساس امنیت ۲ شهید و ۵ جانباز را تقویم کردیم ،در سالجاری با افزایش ۴درصدی جرائم رایانه‌ای مواجه بودیم که ۸۰درصد جرایم کشف شد. 

فرشید همچنین صدور بیش از ۱۱۱ هزار جلد گواهینامه و پاسخگویی به بیش از یک میلیون و ۲۸۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ را از دیگر خدمات پلیس طی سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: ۳۲ درصد تماس‌ها با ۱۱۰ عملیاتی شده است. 

وی با اشاره به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۹۷ در استان کرمان اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موفق شدند، کالا‌های قاچاق با ارزش بیش از ۳۷۶ میلیارد تومان را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: کشفیات سوخت از ابتدای امسال در استان کرمان برابر با بیش از چهار میلیون لیتر بوده و در مبارزه با مواد مخدر با کشف ۳۸ تن انواع موادمخدر رتبه دوم کشوری را داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی،گفت: نیروی انتظامی کشور همراه و همدل مردم است.

وی با بیان اینکه نیروی مقتدر انتظامی کشور ما به واسطه سه مولفه جایگاه رفیعی دارد و آن را از سایر نیروهای نظامی در دنیا جدا می‌کند، گفت: اولین ویژگی نیروی انتظامی ما خدمت به مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به نقش پلیس در کشور، بیان کرد: پلیس ما کاملاً در خدمت امنیت مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی در خط جهاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ما تحت زعامت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند، گفت: این ویژگی دیگری است که نیروی‌های مسلح ما از سایر نیروهای نظامی دنیا متمایز کرده و یک افتخار و ویژگی بزرگ است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی پلیس در خدمت دیانت و مجاهد در راه دین خدا است، تاکید کرد: حرکت نیروی انتظامی یک حرکت جهادی است و در این راه در حال عبادت خداوند است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور امن و با اقتدار کامل است، گفت: پلیس اقتدار نظام را در بخش امنیت به ارمغان آورده است و امنیت کشور مرهون تلاش مجاهدت‌های نیروهای مقتدر مسلح کشور و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های مختلف است.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، رژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار