بازدید سرزده معاون قضایی دادگستری کرمان از پروژه در حال ساخت پل دهبکری

معاون دادگستری کل استان کرمان از پروژه در حال ساخت تقاطع غیر همسطح پل دهبکری بازدید و با پیمانکار پروژه گفتگو کرد.

سید مهدی قویدل گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ماموریت پنجم سند تحول و تعالی قضایی مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم و همچنین توجه به حفظ حقوق عامه یکی از برنامه‌های مهم که به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است هدفگذاری در جهت کاهش میزان تصادفات در استان کرمان است. 

 وی با بیان این مطلب که یکی از عوامل مهم وقوع تصادفات وجود نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان می‌باشد، گفت: دستگاه‌های متولی بایدضمن شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز و پر تصادف و رفع این نقاط از وقوع حوادث دلخراش رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان پیشگیری کنند. 

معاون قضایی دادگستری کرمان در ادامه گفت: طی مکاتبه صورت گرفته با دادستان‌های سراسر استان بر اساس برنامه ابلاغی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، پیگیری و مطالبه در زمینه رفع نقاط حادثه خیز در راستای حفظ حقوق عامه در دستور کار دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان قرار دارد. 

قویدل در پایان ضمن تقدیر تشکر از پیگیری‌های مجدانه دادستان عمومی و انقلاب ورئیس حوزه قضایی شهرستان بم در زمینه تکمیل پروژه پل دهبکری افزود: تکمیل پروژه رفع نقطه حادثه خیز پل دهبکری در مسیر بم _ دهبکری بعد از گذشت زمان ۱۸ سال یکی از مطالبات جدی دستگاه قضایی در استان کرمان است لذا دستگاه‌های متولی باید نسبت به تکمیل این پروژه هر چه سریعتر اقدام کنند.

گفتنی است در ادامه پیمانکار این پروژه توضیحات لازم را درباره میزان پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده در راستای رفع این نقطه حادثه خیز ارائه کرد.

برچسب ها: دادگستری ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.