پیامد‌های طوفان الاقصی برای منطقه چه بود؟

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طوفان الاقصی نشان داد، پیروزی‌های پوشالی اسرائیل در سال‌های گذشته نشان از خیانت، اراده ضعیف و دلبستگی دنیوی سران عربی بوده است.

 غفوری کارشناس مسائل سیاسی گفت: این عملیات غرورآفرین تحت عنوان طوفان الاقصی علیه رژیم صهونیستی نشان از قدرت پوشالی این رژیم بود و سران این رژیم را در بهت و تعجب فرو برد.

او ادامه داد: این عملیات با شلیک پنج هزار موشک و تصرف هفت شهر و شهرک و به هلاکت رسیدن بیش از ۷۰۰ صهیونیست و با اسارت صد‌ها تن از غاصبان همراه بود و توانمندی معجزه آسای نیرو‌های جبهه مقاومت در طراحی و اجرای عملیات اطلاعاتی و نظامی را به رخ جهانیان کشید و شکست را در لانه عنکبوت نشان داد. 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمار تلفات صهونیستی‌ها نشان داد طوفان مقاومت بزرگترین شکست را در طول ۸۰ سال گذشته به اسرائیلی‌ها وارد کرد و هیمنه پوشالی آن‌ها را بر همگان آشکار ساخت و آشفتگی سران غاصبان را نشان داد. 

غفوری افزود: این شکست طوفانی نشان داد در بین ملت‌های عرب پیروزی‌های پوشالی اسرائیل در سال‌های گذشته نشان از خیانت، اراده ضعیف و دلبستگی دنیوی سران عربی بوده است و رزمندگان فلسطینی صحنه‌های درخشانی از مقاومت ملت تحت ستم را نشان دادند و ثابت کردند با پشتوانه نسل جوان و اعتماد به وعده الهی به چنان قدرتی دست یافته اند که همه را متعجب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۱۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
برای ما مردم ایران بالا رفتن قیمت دلار نه توسط امریکا بلکه به وسیله دولت که نتیجه اش بالا رفتن نرخ تورم خواهد بود
آخرین اخبار