فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

زوال قطعی رژیم سفاک و کودک‌کش نزدیک‌تر شد

سردار زارع کمالی گفت: طوفان الاقصی، پایه‌ریز نابودی کامل رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد بود.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی گفت: این پیروزی نشان از عظم و جزم جبهه مقاومت برای رسیدن به حق خود است و از طرف بار دیگر باعث از بین رفتن آمال و آرزو‌های رژیم جعلی و جنایتکار رژیم صهیونیستی و حاکمان خودفروخته برخی کشور‌ها شد که تن به عادی سازی روابط با اشغالگران قدس دادند و زوال قطعی این رژیم سفاک و کودک‌کش را بیش از پیش در چشم جهانیان نزدیک‌تر کرد.

او ادامه داد: سنت الهی همواره بر این امر استوار است که ظالمان جهان هر چند به ظاهر خود را پیروز میدان می‌دانند، اما محکوم به ذلت، خاری و شکست هستند، اینان به واسطه کثرت ادوات و تجهیزات خود را صاحبان عالم می‌دانند غافل از آنکه لشکریان خدا به پشتوانه و یاری و نصرت الهی در ادوار مختلف تاریخ، دست برتر را داشتند و همیشه پیروزی از آن آنان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: رژیم موقت سفاک و وحشی‌خوی صهیونیستی در طول عمر نکبت‌بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده است که در راه سلطه‌جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد. رژیمی که کودک‌کشی و نسل‌کشی را مایه مباهات خود می‌داند، حمله به غیرنظامیان را در پرونده سیاه خود ثبت کرده و در استفاده از تجهیزات ممنوعه ید طولایی دارد و تمام این‌ها نشان از ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی دارد.

زارع کمالی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، رژیمی است که با ایجاد هیمنه پوشالی و برقراری وحشتی ظاهری به عمر نکبت‌بار خود ادامه داده و قطعا دیر نباشد آن روزی که به وعده صادق و حتمی الهی و به دستور توانای فرزندان

او اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به فرموده مقام معظم رهبری، اسب بازنده‌ای است که شرط‌بندی بر روی آن قطعا حماقت است، طوفان الاقصی که از شجاعت جوانان مقاومت برخاست چنان شکست مفتضحانه و ترمیم ناپذیری را برای این رژیم منحوس به همراه داشت که به فضل الهی پایه‌ریز نابودی کامل این رژیم خونخوار خواهد بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تاکید، ولی امر مسلمین بر شکست غیرقابل ترمیم، کلیدواژه دقیق و مهمی است که باید به چند نکته توجه کنیم اول اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز در بدترین شرایط ممکن در ۷۰ سال اخیر به سر می‌برد. این رژیم تا به امروز بیش از ۱۰ ماه است که در اعتراض به فساد و دیکتاتوری کابینه نتانیاهو مردم آن به خیابان آمده‌اند و اکنون با این وضعیت آشفته و بغرنج با زلزله‌ای ویرانگر تحت عنوان طوفان الاقصی مواجه شده است.

او افزود: این رژیم ضربه سهمگین در قالب طوفان الاقصی دریافت کرده است. اصل غافلگیری آن هم در وسعت زیاد و هم زمان در عملیاتی تحت عنوان طوفان الاقصی یک بار دیگر اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی عیان کرد و آن را به سخره گرفت.

زارع کمالی اضافه کرد: یکی دیگر از مصادیق شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر تشدید و سرعت گرفتن روند مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی است و از دیکر مصادیق شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس ضربات سهمگینی است که بر اقتصاد این رژیم وارد آمده است.

او ادامه داد: از مصادیق دیگر این عملیات بزرگ، ضربه به طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل است که این تأثیر در واکنش کشور‌های همچون عربستان سعودی، قابل مشاهده است و نهایتا به اذعان خود رژیم صهیونیستی این عملیات نشان داد که این رژیم با همه حمایت‌های استکبار جهانی برای یک تهدید چند بعدی و چند وجهی ساخته نشده است و دوام نخواهد آورد و با این عملیات اسرائیل ان‌شاءالله سیر قهقرایی به سوی فروپاشی در پیش گرفته است و به حذف شدن اسرائیل از صحنه روزگار و نقشه خاورمیانه می‌انجامد.

زارع کمالی گفت: جبهه مقاومت با این عملیات همچون ملت عظیم ایران که در ۸ سال دفاع مقدس و در برهه‌های گوناگون با پشتیبانی از، ولی امر مسلمین و امامین انقلاب و تمسک به ریسمان الهی به جهانیان تفسیر ما می‌توانیم را نشان دادند و طلایه داران مبارزه با ظالمان، فاسدان و مستکبران بوده و هستند و به تاسی از این روحیه عمل کرده و خود را پیروز میدان کردند.

او یادآور شد: استکبار جهانی امروز باید بداند و آگاه باشد که پیروزی از آن لشکریان خداست و نابودی ظلم نزدیک است و روزی فرا می‌رسد که امت اسلام دوشادوش امام امت نماز خود را در قدس شریف برپا خواهندکرد و پرچم عدالت را به صاحب اصلی این هستی امام زمان (عج) خواهند سپرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار