تجلیل از بهترین مربی بانوان آسیا

در آئینی از بهترین مربی تکواندو بانوان آسیا تجلیل شد.

در آئینی با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، فیض الله نفجم و زهرا نجات رئیس و نایب رئیس هیات تکواندو استان مازندران از مربی افتخارآفرین مازندرانی تیم ملی تکواندو تجلیل شد.

محبوبه محمدنژاد در مسابقات قهرمانی آسیا سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان بود.

در این پیکار‌ها که به میزبانی لبنان برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و عنوان بهترین مربی آسیا به محبوبه محمدنژاد مربی سازنده ساروی رسید.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دیدار با این مربی افتخارآفرین، گفت: با وجود مربیانی همچون خانم محمدنژاد ما شاهد قهرمانی‌های دیگری نیز در آینده خواهیم بود و انتظار داریم مربیان نمونه و هیات‌های ورزشی علاوه بر پرورش ورزشکاران قهرمان، مربیان خوبی را نیز برای آینده ورزش استان پرورش دهندتا بتوان قهرمانی را در رشته‌های مختلف در استان زنده نگه داشت.

او با بیان اینکه، همه شما جزو خانواده ورزش هستید، افزود: آرزوی قلبی ما این است که شما را در مسابقات جهانی و بین المللی ببینیم. وجود افراد و مربیان توانمند در مسیر توسعه ورزش الزامی است و حمایت از مربیان باید در رأس امور قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان با اهداء هدیه‌ای از مربی توانمند مازندرانی تقدیر و تجلیل کرد.

این مربی نکایی از سال ۲۰۱۵ به عنوان کمک مربی کار خود را در کادرفنی تیم‌های ملی آغاز کرد و حالا در آسیایی ۲۰۲۳ با کسب عنوان بهترین مربی آسیا، هت تریک قهرمانی تیم‌ملی بانوان ایران را کامل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.