ثبت بیش از ۶ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت بیش از ۶ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان خبرداد.

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود افزود: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

او محور‌های بران-سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و مشگین شهر –کنگرلو را جزو محور‌های پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز برشمرد و تصریح کرد: در ۶ ماهه گذشته ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۱۶۹ هزارو ۹۳۶ تردد در محور گرمی –بیله سوار و ۱۷۰ هزار و ۷۵۶ تردد نیز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در این مدت ثبت ۵۲۶ هزار و ۹۵۷ تردد تخلف سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۰۸ هزارو ۳۱۸ تردد در محور آستارا-اردبیل، ۶۰ هزارو ۸۸۴ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۵۲ هزار و ۷۰۷ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

نسیمی در ۶ ماهه گذشته از ثبت ۱۶ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۶۱ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۹۶۹ تردد در محور آستارا-اردبیل، ۱ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۴۲ تردد در محور اردبیل –آستارا و ۱ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۶۷ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر ثبت شده است.

او فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.