دیدار فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با خانواده شهید جواد باقری

به مناسبت هفته انتظامی سردار شجاعی فرمانده مرزبانی استان و هئیت همراه با خانواده آن شهید گرانقدر جواد باقری دیدار و گفتگو کرد.

سردار رضا شجاعی  امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران را ثمره رشادت و ایثارگری جوانان متدین و متعهد و به برکت خون پاک شهدا دانست و گفت: خانواده‌های شهداء مایه عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و الگوی زنده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و ما باید قدرشناس چنین خانواده‌های معزّز و معظم باشیم.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان هدف از این دیدار‌ها را، تجدید میثاق با شهداء، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، تقویت روحیه خدمت و از خود گذشتگی در خود، بررسی و رفع مشکلات خانواده شهدا و دلجویی از آن‌ها عنوان کرد.

  در پایان سردار "رضا شجاعی" ضمن استماع مشکلات خانواده شهدا دستورات لازم جهت بررسی و رفع آن‌ها را صادر کرد و با اهداء لوح سپاس از خانواده معظم شهید قدردانی کرد.

 در غروب بیست و چهارم مهرماه ماه سال ۱۳۹۳ شهید ستواندوم " جواد باقری " به همراه ۱ تن همرزمانشان و از بهترین جوانان مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در راه حراست و پاسداری از مرز‌های عزت و شرف ایران اسلامی به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار