ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی پایه خود حفاظتی است

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان درجمع مرزداران هنگ مرزی میرجاوه ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی را پایه خود حفاظتی دانست.

سرهنگ   حسین توزنده جانی  رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان در جمع مرزداران یگان‌های مرزی  این هنگ  در خصوص گسترش فرهنگ خود حفاظتی و پیشگیری از آسیب‌ها و خطراتی که کارکنان مرزبانی را تهدید می‌کند گفت: از راهبرد‌های مهم و اصلی حفاظت اطلاعات تمرکز روی نقش سرویس‌های اطلاعاتی می‌باشد و این راهبرد نیازمند مشارکت، همدلی، همکاری و هماهنگی همه‌ی فرماندهان و کارکنان می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از وظایف مهم حفاظت را آگاه سازی و صیانت کارکنان عنوان کرد و بیان داشت: بایستی با اطلاع رسانی و آگاه سازی مستمر و با توجه به فرآیند ماموریت‌ها آسیب پذیری را کاهش داد و بهترین راه برای این مهم پیشگیری از وقوع جرم در بین مرزداران است که باید با امر به معروف و نهی از منکر در بین نیرو‌ها نهادینه شود.

رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان در ادامه مطالب خود با اشاره به فرهنگ خود حفاظتی در مقابله با تخلفات و آسیب‌های پیش روی کارکنان خاطر نشان کرد: ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی پایه و اساس خود حفاظتی است لذا آموزش، بهترین شیوه برای پیشگیری از خلاء‌های حفاظتی است


      

  

برچسب ها: مرزبانی ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار